کد خبر : 1475532 | 30 آبان 1396 ساعت 17:37 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمد دایی پذیرای نفتی‌ها

دیروز محمد دایی به جای برادرش در مراسم ابتدای بازی با نفتی ها خوش و بش کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تیم های سایپا و نفت تهران حواشی زیادی داشت و سرمربی هر دو تیم برنامه های مختلفی برای روبرو نشدن با یکدیگر داشتند. دایی و درخشان که هر دو سابقه هدایت پرسپولیس را دارند، دیروز تمام تلاش خود را به کار بستند تا در هیچ صحنه ای حتی چشم شان به یکدیگر نیفتد!


وقتی دو تیم برای برگزاری دیدارشان وارد زمین مسابقه شدند، خبری از علی دایی نبود و شهریار ترجیح داد در رختکن تیمش باقی بماند. بعد از تلاوت قرآن عوامل و کادر فنی نفت تهران که در این دیدار میزبان بودند به سمت نیمکت سایپا رفتند؛ اما درخشان روی نیمکت باقی ماند و از جایش تکان نخورد. بازیکنان نفت نیز که دسته گل هایی را برای دایی آماده کرده بودند، وقتی دیدند از شهریار خبری نیست به سمت محمد دایی رفتند و با او به خوش و بش پرداختند.

 

1255084

 

1255083


اما در نیمه دوم دایی خیلی زودتر از بازیکنان تیمش وارد زمین شد و کنار خط رفت. بازیکنان نفت تهران که برای آغاز نیمه قصد ورود به زمین مسابقه را داشتند با دیدن دایی همگی به سمت وی رفته و به طور ویژه ای به ابراز علاقه پرداختند. نکته جالب توجه اینکه همه بازیکنان تعویضی نفت تهران نیز قبل از ورود به زمین به سمت دایی رفته و از او رخصت می طلبیدند.

دیدگاه‌ها