کد خبر : 1475590 | 01 آذر 1396 ساعت 00:07 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

منچسترسیتی 1-0 فاینورد؛ پیروزی دشوار آبی ها

منچسترسیتی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 فاینورد را شکست بدهد و صعودش به عنوان تیم اول این گروه را قطعی کند.

منچسترسیتی 1-0 فاینورد؛ پیروزی دشوار آبی ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار حسابی به زحمت افتادند اما در نهایت توانستند در دقایق پایانی به گل پیروزی برسند و صعودشان به عنوان تیم اول گروه را قطعی کردند.

 

بازی با برتری سیتی در مالکیت توپ آغاز شد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. اولین موقعیت این تیم در دقیقه 9 ایجاد شد اما دانیلو نتوانست از پاس خوب استرلینگ استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان فاینورد هم پیش کشیدند اما در دقیقه 21، باز هم این سیتی بود که صاحب موقعیت شد اما آگوئرو نتوانست از موقعیت خوبی که برایش ایجاد شده بود، استفاده کند.

 

1255153

 

حملات سیتی ادامه پیدا کرد و این تیم در همان نیمه اول صاحب چند موقعیت خوب شد اما نتواست از هیچ یک از آنها استفاده کند و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با حملات سیتی آغاز شد و در دقیقه 47، آگوئرو یک موقعیت خوب برای کوین دی بروین ایجاد کرد اما ضربه محکم او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در حالی که بازیکنان سیتی سخت به دنبال زدن گل برتری بودند، چیزی نمانده بود که فاینورد در دقیقه 60 به گل برسد اما ضربه لارسون را ادرسون توانست مهار کند.

 

هرچه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم، حملات سیتی شدت بیشتری می گرفت و بازیکنان این تیم با شور و حرارت بیشتری به دروازه حریف حمله می کردند تا اینکه سرانجام در دقیقه 88 توانستند به گل برسند.

 

 

1255184

 

روی همکاری عالی استرلینگ و گوندوگان بود که مهاجم انگلیسی با دروازه حریف تک به تک شد و با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی در نهایت با همان یک گل به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها