کد خبر : 1475946 | 02 آذر 1396 ساعت 15:59 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

تا آخر فصل تیم را از بحران امتیازی موجود خارج می کنیم

مرزبان: به سیاه جامگان وفادارم و جایی نمی‌روم

سرمربی تیم سیاه جامگان شایعاتی که پیرامون جدایی اش از این تیم شنیده می شود را تکذیب کرد.

مرزبان: به سیاه جامگان وفادارم و جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش‌سه"، با وجود صحبت هایی که درباره اختلاف مسئولان سیاه جامگان با علیرضا مرزبان شنیده و گفته می شود رضا عنایتی امشب به عنوان سرمربی جدید این تیم کارش را آغاز می کند، این مربی اعلام کرد به کارش در مشهد ادامه می دهد.


مرزبان در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در چند روز گذشته مذاکرات خوبی با مسئولان باشگاه داشتیم. درباره مسائل تشکیلاتی سیاه جامگان و سازماندهی تیم صحبت کردیم. از ابتدا هدف من این بوده سازماندهی مدرنی داشته باشیم و سیاه جامگان را به تیمی که لایق مردم مشهد است، تبدیل کنیم. در جلسات مختلف درباره ساختار باشگاه و بحث ادامه کار و اردوهایی که باید برگزار کنیم، حرف زدیم. در پایان جلسات نیز توانستیم با مدیریت محترم باشگاه اهداف را خوب ترسیم کنیم و شک ندارم مسائلی که در گذشته داشتیم، دیگر تکرار نمی شود. چراکه تیم ما حرکت خوبی دارد و باید سازماندهی مدرنی داشته باشیم تا نتایج مثبتی بگیریم.


وی ادامه داد : اعتقاد من این است که اگر کار را با قدرت تعقیب کنیم باید دیسیپلین بالایی داشته باشیم. پس با قدرت به کارمان ادامه می دهیم و انشاءالله همه چیز خوب پیش می رود.


مرزبان درباره شایعاتی که پیرامون مذاکره اش با تیم های دیگر شنیده می شود، بیان کرد: از روز اولی که به سیاه جامگان اضافه شدم، به دنبال این بودم که وفاداری خودم را نشان دهم. دنبال شرایطی هستم که این تیم را به چیزی که مردم مشهد لیاقت دارند، برسانم و به هیچ تیم دیگری فکر نکردم و نمی کنم. تا آخر فصل می خواهیم سیاه جامگان را از بحران امتیازی که گریبان مان را گرفته خارج کنیم و بتوانیم شخصیت خوبی به این تیم بدهیم. به قراردادم وفادار هستم و افتخار می کنم که در سیاه جامگان مربیگری می کنم.

دیدگاه‌ها