کد خبر : 1476157 | 03 آذر 1396 ساعت 16:46 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

از تماشاگران متشکریم

مهاجری: بازیکنان از حیطه فنی خارج نشوند

سرمربی پدیده معتقد است که 3 امتیاز کسب شده مقابل نفت تهران در ادامه راه کمک زیادی به روند موفقیت تیمش خواهد کرد.

مهاجری: بازیکنان از حیطه فنی خارج نشوند

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده در کنفرانس خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت: خوشحالیم که در یک روز سخت که از نظر بازیکن دچار مضیقه بودیم فوتبال خوبی ارائه دادیم. بار روانی روی تیم ما زیاد بود و بعد از گل اول که زدیم بازی ما بهتر شد. حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.


وی تصریح کرد: بعد از بازی با پرسپولیس تا این بازی فرصت کمی در اختیار داشتیم. نقطه قوت تیم نفت ضربات ایستگاهی بود و ما تحت فشار این تاکتیک قرار گرفتیم. با این حال دروازه خود را بسته نگه داشتیم. با پیروزی مقابل نفت تهران بار زیادی از دوش ما برداشته شد. بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که در روز بارانی و شرایط بد جوی به ورزشگاه ثامن آمدند و تیم را تشویق کردند. از تماشاگران ممنون هستم که با حمایتشان باعث شدند ما پیروز شویم. این برد در ادامه راه به ما خیلی کمک می‌کند. طلسم پیروز نشدن تیم ما مقابل نفت شکست و ۳ امتیاز با ارزش را گرفتیم.


سرمربی پدیده ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان جوانش گفت: ما امروز از 8 – 9 بازیکن زیر 23 سال خودمان استفاده کردیم و خوشحالم که بازیکنان جوان و سرمایه های فوتبالی مشهد در بازی امروز نمره قبولی گرفتند.


مهاجری با اشاره به عصبانیت خود در مورد برخی بازیکنانش تصریح کرد: من از بازیکنانم می‌خواستم که نمایش بهتری داشته باشیم و نکاتی را به آنها گوشزد می‌کردم. هر بازیکن باید یاد بگیرد از حیطه فنی خارج نشود و نخواهد که به بازیکنان دیگر توهین کند به خصوص اینکه آن بازیکن بزرگ‌تر تیم باشد. من در مورد رفتار زشت بازیکنان مان از داور بازی هم عذرخواهی کردم و زمانی که بازیکنانی مثل ناصحی و قاضی و خلعتبری در تیم هستند کسی حق ندارد از حیطه فنی خود خارج شود و حرفی بزند.  


وی ادامه داد: به دلیل هیجان بازی و لغزنده بودن زمین بارها به حریف موقعیت ایستگاهی دادیم. این در حالی بود که از قبل می دانستیم نقطه قوت نفتی ها دقیقا روی همین ضربات است. آنها 6 – 7 بازیکن بالای 188 سانتی متر دارند و در زدن ضربات سر تبحر دارند. دقیقا روی همین مسئله هم گل خوردیم و کار را برای خودمان سخت کردیم.


مهاجری در پایان گفت: می توانستیم از بالا آمدن دفاع نفت که برای جبران نتیجه انتحاری بازی می کردند، نهایت استفاده را ببریم. قاضی، خلعتبری، قاسمی و مهربان فرصت های زیادی را از دست دادند و یک ضربه هم به تیر زدیم. در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و این برد می تواند در ادامه راه به ما کمک زیادی کند.

 

دیدگاه‌ها