کد خبر : 1476532 | 04 آذر 1396 ساعت 20:49 | 64.9K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگ ترین تفاوت این روزهای رئال و بارسا (عکس)

رئال مادرید در روزهای غیبت کیلور ناواس، چاره ای جز حساب کردن روی کیکو کاسیا نداشت؛ گلری که آشکارا در سطح رئال نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با یک بازی کمتر و 7 امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین لالیگا است. بزرگترین عامل این صدرنشینی مقتدرانه را یکپارچگی آبی اناری ها در خط دفاعی و میانی می دانند. پس از جدایی نیمار، بارسا تغییر سبک داده و بهتر از همیشه دفاع می کند، ضمن اینکه در چند بازی به لطف واکنش های خیره کننده تراشتگن بود که پیروز از زمین خارج شد. تراشتگنی که در مسیر تبدیل شدن به بهترین گلر دنیاست.

در یک ماه گذشته که بارسا روی شانه های مسی و تراشتگن حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته، رئال مادرید با داشتن کاسیا درون دروازه متزلزل نشان داده است.

 

 

1255971

 

1255972

 

 

کاسیا امروز گلی دریافت کرد که نزدیک بود برای رئال بسیار گران تمام شود. در حالی که بازی 2-1 به سود رئال پیش می رفت و مالاگا این شکست نزدیک را بیش از همه مدیون درخشش گلر خود بود، چوری کاسترو با یک شوت از راه دور توانست دروازه رئال را باز کند. کاسیا روی این صحنه می توانست واکنش بسیار بهتری داشته باشد؛ اما توپی که زاویه چندانی هم نداشت، در گوشه دروازه آرام گرفت. کاسیا خوش شانس بود که رونالدو توانست گل سوم را به ثمر برساند تا یک تساوی تلخ دیگر برای کهکشانی ها به ثبت نرسد.

دیدگاه‌ها