کد خبر : 1476556 | 04 آذر 1396 ساعت 21:57 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست غیرمنتظره بایرن در خانه گلادباخ

بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه مقابل بروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه 2-1 شکست خورد و فاصله این تیم با لایپزیش، تیم دوم جدول، به سه امتیاز کاهش پیدا کرد.

شکست غیرمنتظره بایرن در خانه گلادباخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها که از زمان حضور یوپ هاینکس روی نیمکت روی نوار پیروزی قرار داشتند، در دیدار امشب نتوانستند نمایش خوبی ارائه بدهند و در نهایت شکست خوردند.

 

بازی با برتری بایرنی ها آغاز شد و در مقابل تیم میزبان با صبر و حوصله به دنبال استفاده از اشتباهات حریف بود. دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 11، گلادباخ اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد. روی پاس عالی استیندل، رافائل با اولریش تک به تک شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

بازی با همین روند ادامه داشت و بایرنی ها علی رغم اینکه بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه گلادباخ ایجاد کنند. تا اینکه در دقیقه 30، اولین موقعیت جدی بایرن روی ارسال خامس به دهانه دروازه ایجاد شد. توپ اول را یان سومر، دروازه بان گلادباخ، برگشت داد و توپ برگشتی که در اختیار ویدال قرار گرفته بود، با دخالت ذکریا، از دست رفت.

 

در ادامه تیم میزبان تا اندازه ای پیش کشید و در دقیقه 38 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای نیکلاس سوله روی تورگن هازارد، یک ضربه پنالتی نصیب گلادباخ کرد که خود هازارد آن را تبدیل به گل کرد و تلاش اولریش برای مهار توپ هم فایده ای نداشت.

 

بایرنی ها خیلی زود می توانستند کار را به تساوی بکشند اما ضربه لواندوفسکی به تیر دروازه حریف برخورد کرد. در مقابل این گلادباخ بود که در دقیقه 45 به گل دوم رسید. حرکت خوب استیندل و پاس در عرض او، روی تیر دوم به گینتر رسید و او هم بدون اینکه توسط بازیکنی از بایرن تحت فشار باشد، کار را تمام کرد تا نیمه اول با برتری 2-0 گلادباخ به پایان برسد.

 

 

1256010

 

 

نیمه دوم همانطور که انتظار می رفت با حملات بایرن آغاز شد اما دفاع فشرده بازیکنان میزبان مانع از رسیدن آنها به دروازه می شد. در دقیقه 62، روی ضربه کرنر کیمیچ، ضربه سر پرقدرت هوملس می توانست دروازه گلادباخ را باز کند اما واکنش خوب سومر، مانع از رسیدن بایرنی ها به گل شد.

 

چند دقیقه بعد نوبت کینگزلی کومن بود که دروازه گلادباخ را به شدت تهدید کند اما علی رغم برخورد توپ به تیر دروازه، سومر در نهایت توپ را مهار کرد.

 

تلاش بایرنی ها سرانجام در دقیقه 74 به ثمر نشست و این تیم یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه سر مدافعان گلادباخ به پشت محوطه جریمه رفت و توپ برگشتی را ویدال با ضربه ای دقیق، تبدیل به گل کرد.

 

بایرنی ها که اختلاف را به حداقل رسانده بودند، در دقایق باقی مانده تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی برسند اما تلاش آنها ثمری نداشت و بازی با برتری 2-1 گلادباخ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها