کد خبر : 1476698 | 05 آذر 1396 ساعت 14:15 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

در زمستان ورزشگاه ثامن خیلی سرد است؛

قاسمی‌نژاد: برای هواداران مشهدی احترام قائل باشیم

امین قاسمی نژاد می گوید که محرومیت و مصدومیت برخی بازیکنان اصلی و کلیدی تیم دلیل افت چند هفته ای پدیده بوده است.

قاسمی‌نژاد: برای هواداران مشهدی احترام قائل باشیم

امین قاسمی نژاد بازیکن تیم پدیده در مورد پیروزی 3 بر 1 مقابل نفت تهران که با گلزنی اش نیز همراه بود، به خبرنگار "ورزش سه" گفت:  در دقایق اول نفت بهتر از ما شروع کرد و چند موقعیت را هم بیرون زدند، اما رفته رفته ما بهتر شدیم و تاکتیک هایی که مدنظرمان بود شکل گرفت و توانستیم با فشار روی حریف خطا و ضربات ایستگاهی بگیریم و روی یکی از همین ضربات هم توپ من پس از برخورد به یکی از مدافعین به گل اول بازی تبدیل شد.


وی ادامه می دهد: در نیمه دوم هم که باران شروع شد شرایط برای ما بهتر شد و برای نفت سخت تر . خوشبختانه گل دوم را هم زدیم و فکر می کنم اگر از خودگذشتگی بییشتری داشتیم می توانستیم با 4،5 گل بازی را ببریم.

 

ضمن اینکه ما از نقاط قوت و ضعف تیم نفت تهران شناخت داشتیم؛ با این حال روی یکی از نقاط قوت آنها که استفاده از ضربات ایستگاهی بود گل خوردیم ولی خدا راشکر این بازی را بردیم و دم هواداران هم گرم که در این هوا آمدند و حمایت کردند.


قاسمی نژاد در مورد اینکه در دقایق پایانی اشتباه یکی از مدافعین تیم باعث شد تا پدیده در آستانه دریافت گل تساوی قرار بگیرد، عنوان کرد: ما در دقایق آخر یک مقدار بی محابا حمله می کردیم و نفت هم همینطور بود. ما می خواستیم از سرعت بازیکنان تعویضی مثل حسین مهربان استفاده کنیم. در آن صحنه بازیکن ما پاس را آرام را داد و شانس آوردیم که گل نشد و در برگشت همان توپ گل شد. یادم می آید در آن صحنه من و محمد قاضی کنار هم بودیم و می گفتیم بزن زیرش و از این پاس ها نده (باخنده).


هافبک هجومی تیم پدیده در مورد انتقال یکباره بازی از امام رضا به ثامن اظهار داشت: در زمستان ثامن خیلی سرد است؛ بهتر است برای هوادارانمان احترام قائل شویم، چون مسافت زیادی تا ورزشگاه ثامن وجود دارد و در زمستان هم رفتن به این ورزشگاه خیلی سخت و البته خطرناک است. بازی فولاد تماشاگر زیادی آمده بود و احتمالا در دربی هم به دلیل کری های زیادی که وجود دارد تماشاگر زیادی دارد و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم در این ورزشگاه که امکانات فوق العاده ای دارد بازی کنیم.


بازیکن فصل گذشته ماشین سازی تبریز در مورد دلیل افت پدیده در چند هفته اخیر بیان کرد:  وقتی تیم ما در 6،7 هفته اول کامل بود با قدرت پیش  می‌رفتیم و مصدوم و محروم نداشتیم. البته محرومیت 2،3 بازی بود ولی مصدومیت تاثیر زیادی داشت. خانزاده، مرادمند، گرامی و شهاب گردان بازیکنانی بودند که در این مدت هر کدام در مقطعی شرایط بازی نداشتند و این مسائل به تیم ما لطمه زد. تعطیلاتی که برای برگزاری بازی های ملی به وجود آمد شرایط بدنی تیم را به هم ریخت. نیم فصل دوم شرایط تیم خوب می شود و با تمام قوا پیش می رویم. نیم فصل دوم می توانید پدیده واقعی را ببینید.

دیدگاه‌ها