کد خبر : 1476910 | 06 آذر 1396 ساعت 15:03 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

مرزبان: از حضور حنیف خیلی خوشحالم

باشگاه مشکی پوشان یرکوویچ را کنار گذاشت

تیم مشکی پوشان درحالی امروز حنیف عمران زاده را به خدمت گرفت که مسئولان این باشگاه اعلام کردند گوران یرکوویچ از این تیم کنار گذاشته شده است.

باشگاه مشکی پوشان یرکوویچ را کنار گذاشت

به گزارش " ورزش سه" مشکی پوشان با اسم جدیدش به دنبال تغییر روند امتیازگیری اش در لیگ هم هست. علیرضا مرزبان که هفته گذشته و قبل از بازی با استقلال قصد کناره گیری از هدایت مشکی پوشان را داشت اما به این تیم برگشت و حالا با انگیزه بالایی تیمش را برای بالاکشیدن از قعر جدول تجهیز می کند.

او در اولین قدم حنیف عمران زاده را گرفت هرچند به احتمال فراوان یرکوویچ مهاجمش را در ادامه از دست خواهد داد. مرزبان در رابطه با موضوع گوران یرکوویچ گفت:« یرکوویچ از طرف باشگاه کنار گذاشته شده است.» او در این رابطه که نظر خودش به عنوان مسئول فنی تیم درباره اخراج یرکوویچ چیست افزود:« این دیگر دست من نیست. وقتی باشگاه تصمیمی می گیرد دلیلش را هم خودش باید اعلام کند. » مربی مشکی پوشان دراین رابطه که آیا با رفتن یرکوویچ تیمش در خط حمله به مشکل برنمی خورد گفت:« نه به مشکلی برنمی خوریم . ما می توانیم هفت بازیکن جدید بگیریم که باید بازیکنان با کیفیتی باشند.»


مرزبان با اشاره به مساله اخراج محمدناصری دروازه بان این تیم قبل از بازی استقلال گفت:« ناصری بعد از اعتراضی که به شرایط حقوق و دستمزدش به باشگاه داشت اعلام کرد که در تمرینات شرکت نمی کند اما او تماس هایی با باشگاه گرفته است و باشگاه نیز از من خواسته است تا اجازه بدهم ناصری بتواند با تیم تمرین کرده به تیم بازگردد.»


او درباره جذب حنیف عمران زاده هم گفت:« خیلی خوشحالم که حنیف عمران زاده به تیم اضافه شد. من قبل از این شش ماه با حنیف کار کرده بودم. او نه تنها یک بازیکن باکیفیت که یک انسان خیلی خوب است. خوشبختانه حنیف احتمالا از همین فردا می تواند به تمرینات تیم اضافه شود.» مرزبان در این رابطه که دوری حنیف از مسابقه او را از فرم خارج نکرده است؟ گفت:« ما وقت لازم برای اینکه حنیف را آماده کنیم داریم. او البته از نظر بدنی مشکلی ندارد و تنها باید با فضا و شرایط تیم آشنا شود.»


سرمربی مشکی پوشان در ادامه با اشاره به اینکه قصد دارد تیم را تقویت کند گفت:« ما به غیر از حنیف 6 بازیکن دیگر هم خواهیم گرفت. در سفری که به گرجستان داشتیم دو بازیکن خیلی خوب و با کیفیت پیدا کردیم که قصد داریم آن ها را جذب کنیم. یکی از این بازیکنان دفاع وسط و دیگری هافبک وسط هستند. ما همچنین دو مهاجم جذب می کنیم که یکی از آن ها یک مهاجم خارجی است.»


مرزبان در انتها درباره بازی های باقیمانده تیمش و هدف او برای کسب امتیازات گفت:« ما در دو بازی آینده باید امتیاز بگیریم هرچقدر این امتیازات کوچک باشند.»

 

دیدگاه‌ها