کد خبر : 1476917 | 06 آذر 1396 ساعت 15:29 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

صبای قم 2 – بادران تهران 3

لیگ یک/ صعود بادران به رده دوم با گل لحظه آخری

بادرانی ها در ادامه اوج گیری خود موفق شدند به رده دوم جدول لیگ دسته یک صعود کنند.

لیگ یک/ صعود بادران به رده دوم با گل لحظه آخری

به گزارش "ورزش سه"، بازی جذاب و پر گل صبای قم و بادران در نهایت با برد بادران تهران در دقایق پایانی بازی به اتمام رسید. بادران این دیدار را خیلی خوب آغاز کرد و توانست در دقایق 7 و 14 به گل دست پیدا کند. قائم  اسلامی خواه و مهدی ترکمان بادران را در این دیدار پیش انداختند اما صبای قم در همان نیمه اول به بازی برگشت.


کیوان وحدانی دقیقه 25 و سعید حلاقی دقیقه 39 برای صبای قم گلزنی کردند تا این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان برسد. نیمه دوم این دیدار بر خلاف نیمه اول افت و خیز کمتری داشت و دو تیم در شرایطی که با تساوی در این دیدار فاصله ای نداشتند، روح الله نعمتی در دقایق پایانی با استفاده از یک برنامه تاکتیکی روی ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شد تا این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود بادران به پایان برسد.


با شکست نساجی مازندران و برق نوین شیراز، بادران تهران با 29 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و حالا با 3 امتیاز با دیگر تعقیب کنندگان خود در جدول رده بندی فاصله دارد. فاصله بادران با نفت مسجد سلیمان رده اولی 7 امتیاز است و به نظر می رسد کار سختی پیش روی شاگرادن ربیعی برای صعود به رده اول جدول وجود دارد.


صبای قم با این شکست و البته پیروزی شهرداری تبریز به رده هفدهم جدول سقوط کرد تا شرایط بد این تیم همچنان در لیگ یک ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها