کد خبر : 1476961 | 06 آذر 1396 ساعت 18:34 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

آبروی بسکتبال ایران را حفظ کردیم

ساهاکیان:حدادی هیچ‌وقت در حق تیم ملی کوتاهی نکرده

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: امیدوارم از این پس حمایت ها بیشتر از این باشد تا ما با قهرمانی ها دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش "ورزش سه"، اوشین ساهاکیان بعد از دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل قطر اظهار داشت: فرمت جدید بازی ها به نظرم به نفع بسکتبال ایران است چون می توانیم از میزبانی استفاده کنیم و بسکتبال را بیشتر به مردم بشناسانیم. بازی اول را خیلی بد بازی کردیم و اتفاقات زیادی هم افتاد و در روحیه تیم تاثیرگذار است. بازی دوم اما بچه ها خیلی تلاش کردند تا برنده شویم.


وی افزود: خدا را شکر امروز توانستیم بازی نسبتا متوسطی را به نمایش بگذاریم و برنده شویم. خیلی سخت بود که طی 3 روز بازیکنان باخت مقابل عراق را فراموش کنند و بتوانند بار دیگر برنده شوند. امروز مقابل مردم و تماشاگران آبروی بسکتبال را حفظ کردیم و امیدوارم پیروزی های ما ادامه دار باشد.


بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران درباره حضور تماشاگران در سالن تصریح کرد: همانطور که گفتم فرمت جدید برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی به سود بسکتبال ایران است. سال های زیادی بود که نمی توانستیم میزبان باشیم. امیدوارم از این پس حمایت ها بیشتر از این باشد تا ما با قهرمانی ها دل مردم را شاد کنیم.

 

1256392


ساهاکیان درباره برنامه های تیم ملی در آینده گفت: فعلا برنامه ای نداریم و یک هفته دیگر لیگ شروع می شود. چند ماه دیگر باید به مصاف قزاقستان برویم که بازی بسیار سختی است.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه" درباره غیبت حامد حدادی و شایعات به وجود آمده، بیان داشت: شبی که از اردن رسیدیم، من پیش حامد رفتم. او خیلی نگران بود. حدادی هیچ وقت برای حضور در تیم ملی کوتاهی نکرده است؛ به ویژه اینکه حامد عاشق این است که در ایران جلوی مردم بازی کند. بنا بر دلایلی به خاطر قراردادی که با باشگاه چینی داشت و به من هم مدارکش را نشان داد، مجبور بود به چین برگردد. مطمئنم که حامد حدادی برای بازی های بعدی می آید و با حضورش باعث دلگرمی بازیکنان می شود. خودش در گروهی که با سایر بازیکنان تیم ملی داریم، از همه بچه ها معذرت خواهی کرد و گفت که این بازی را ببرید.

 

دیدگاه‌ها