کد خبر : 1477096 | 07 آذر 1396 ساعت 13:35 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس گردنی به مهاجم حریف بعد از گلزنی!

روز گذشته و در رقابتهای لیگ دسته اول اتفاق عجیبی افتاد و مربی تیم ماهشهر بعد از گلزنی روح الله باقری در حین شادی گل بازیکنان حریف به او پس گردنی زد!

پس گردنی به مهاجم حریف بعد از گلزنی!

به گزارش "ورزش سه"، روح‌الله باقری مهاجم تیم فوتبال خونه‌به‌خونه که پس از گلزنی مقابل شهرداری ماهشهر با حرکت زشت مربی حریف و ضربه دست او به پشتش مواجه شده است در این رابطه به ورزش سه می‌گوید: فشار بازی آنقدر زیاد بود که من وقتی گل زدم متوجه حرکت مربی حریف روی خودم نشدم و فکر می کردم که او به قصد اعتراض به درون زمین آمده است. بعد از بازی دوستانم فیلم بازی را برایم فرستادند و با دیدن آن متوجه حرکت زشت مربی حریف روی خودم شدم. چون بدنم خسته و کوفته بود و پس از گلزنی فقط به دنبال تخلیه انرژی بودم دست او را روی تنم حس نکرده  بودم.


وی در ادامه گفت: واقعا جای تاسف دارد که یک مربی چنین کاری را انجام دهد، مربی بزرگ تیم است و باید به بازیکنان درس صبوری بدهد نه اینکه پس از گل خوردن به سمت بازیکن حریف حمله‌ور شود و اینطور رفتار کند. من حرکت ایشان را زشت و ناپسند می‌دانم و امیدوارم دیگر شاهد چنین حرکاتی نباشیم. 


او درباره گلزنی‌اش در این بازی و کم شدن فاصله‌اش با سایر رقبا هم می‌گوید: چند بازی است که به دلیل مصدومیت یک بازی در میان بازی می‌کنم و برای همین نتوانستم در جمع آقای گل‌های لیگ قرار بگیرم و از کورس دور افتادم. مطمئنا تمام تلاشم را خواهم کرد تا اولا موفقیت‌های خوبی برای تیمم به ارمغان بیاورم و دیگر آنکه در جمع مدعیان آقای گلی قرار بگیرم. 


مهاجم خونه‌به‌خونه در پایان درباره قرار گرفتن خونه‌به‌خونه در جمع مدعیان صعود به لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: آن چیزی که کادرفنی به ما دیکته کرده این است که نگاهمان به بازی‌های پیش‌رو و تک بازی‌ها باشد و به آینده و اینکه می‌توانیم قهرمان باشیم یا در پایان فصل چه نتیجه‌ای برایمان رقم خواهد خورد، نباشد. ما در هر بازی تمام قوایمان را جمع می‌کنیم تا سه امتیاز آن دیدار را به دست بیاوریم این چیزی است که آقاجواد از ما خواسته است.

دیدگاه‌ها