کد خبر : 1477420 | 08 آذر 1396 ساعت 18:50 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نفت تهران حریف دلخواه شاگردان تارتار

پارس جنوبی بعد از دومین شکست؛ اوج یا فرود؟

پارس جنوبی جم که تیم شگفتی ساز لیگ هفدهم محسوب می شود در دو هفته اخیر دو شکست خود را در این فصل متحمل شدند. آنها پس از باخت برابر پرسپولیس در اولین دیدار خود مقابل نفت تهران قرار خواهند گرفت.

پارس جنوبی بعد از دومین شکست؛ اوج یا فرود؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار که با عملکرد خوب خود و حضور در جمع مدعیان بالای جدول لقب شگفتی ساز لیگ برتر را گرفتند این هفته میهمان نفت تهران هستند. پارسی ها که پس از عملکرد عالی در لیگ های پایین تر موفق به حضور در لیگ برتر شدند، به دنبال این هستند تا عملکردی رویایی از خود به ثبت برسانند.آنها برای رسیدن به این عنوان عملکردی فوق العاده از خود به جا گذاشتند؛ اما پس از هفته ها صدرنشینی هفته گذشته در دیداری رو در رو نتوانستند از پس پرسپولیس بربیایند.


به دلیل شکست در بازی هفته قبل و اینکه شاگردان تارتار پس از شروعی موفق در لیگ، دو هفته ای است که نبرده اند، همه چشم ها به دیدار پیش روی آنهاست. جمی ها پس از شکست برابر فولاد و پرسپولیس حالا می‌خواهند به هواداران خود نشان دهند موفقیت آنها در 11 هفته ابتدایی اتفاقی نبوده است و به همین دلیل نیاز به سه امتیاز بازی چهاردهم دارند و مهدی تارتار به خوبی و بیش از هرکسی می داند و پیروزی در دیدار پیش رو چه تاثیری در عدم ورود این تیم به بحران دارد.


اما آنها برای این بازی به حریف خوبی برخوردند، پارس جنوبی برای بازی ماقبل پایانی خود در نیم فصل باید به مصاف تیم بحران زده و پرحاشیه نفت تهران برود. تیمی که از 13 مسابقه تنها 12 امتیاز بدست آورده اند و پس از سیاه جامگان در رده پانزدهم جدول قرار دارند. این شرایط میتواند امید های مهدی تارتار برای پایان ناکامی و ماندن در میان تیم های مدعی بالای جدول را تقویت کند.


البته در این میان نمی توان از نکته ای غافل بود و آن هم اینکه نفتی ها برخلاف بازی های خارج از خانه، در خانه عملکرد نسبتا خوبی را از خود به ثبت رساندند. آنها از هفت مصاف خانگی خود موفق به کسب 3 پیروزی و 1 تساوی شدند و تنها در دو مصاف خانگی با پرسپولیس و سایپا متحمل شکست شدند.


البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که جمی‌ها در بازی های خارج از خانه عملکرد خوبی را از خود به ثبت رسانده اند. آنها از هفت مسابقه ای که به عنوان تیم میهمان وارد میدان شدند موفق به کسب سه پیروزی و سه تساوی شدند و تنها در یک مسابقه شکست را متحمل شدند.


دیدار دو تیم نفت تهران و پارس جنوبی جم در هفته چهاردهم لیگ برتر روز جمعه 10 آذر ماه از ساعت 15 در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها