کد خبر : 1477631 | 09 آذر 1396 ساعت 18:13 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

صددرصد برای دیدار استقلال انگیزه داشتم

بختیار: به خاطر آقامجید خیلی چیزها را تحمل کردم

بختیار رحمانی می‌گوید برای دیدار برابر استقلال آمادگی کامل داشت اما مجید جلالی صلاح ندانست او از ابتدا در میدان حضور پیدا کند.

بختیار: به خاطر آقامجید خیلی چیزها را تحمل کردم

به گزارش “ورزش سه”، بختیار رحمانی که دیدار برابر تیم سابق خود را از روی نیمکت آغاز کرد در رابطه با دیدار برابر استقلال به ورزش سه گفت: هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. بازی خوبی بود و با توجه به شرایطی که در بازی وجود داشت فکر می‌کنم هر دو تیم می‌توانستند به عنوان تیم برنده میدان را ترک کنند.


او درباره تساوی و شکست‌های پیکان در بازی‌های اخیر گفت: ما در این دو، سه بازی هم خوب بودیم و توانستیم به مانند همیشه در میدان حضور پیدا کنیم اما بدشانسی باعث شد تا نتوانیم با برتری بازی را به اتمام برسانیم. در این بازی‌ها به خوبی بازی را در اختیار داشتیم اما فقط نتوانستیم گل بزنیم.


او در رابطه با آمادگی خود پس از حضور در کرمانشاه گفت: برای کمک به زلزله‌زده‌ها مدتی را در آن مناطق گذراندم اما تمرینات خوبی داشتم و کاملا خودم را به مرز آمادگی رساندم.
هافبک پیکانی‌ها درباره تفاوت در بازی استقلال گفت: نسبت به زمان آقای منصوریان نمی‌دانم اما این تیم بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد. استقلال جوانان لایقی دارد که می‌توانند به کمک این تیم بیایند.


بختیار در رابطه با انگیزه خود برای حضور در دیدار استقلال گفت: صددرصد آماده حضور در میدان بودم و این انگیزه را داشتم تا برابر استقلال به میدان بروم اما آقا مجید صلاح ندانست من از ابتدا به میدان بروم.  


رحمانی درباره حرفهای جلالی در نشست مطبوعاتی گفت: حرف‌های ایشان شنیدم خیلی ناراحت شدم. با همه مشکلاتی که برای خانوادم و شهرم اتفاق افتاده آمدم و با بهترین شکل ممکن تمرین میکنم. میگویند از لحاظ روحی خوب نیستم. این بازی هم تا آمدم داخل زمین متاسفانه یکی از بازیکنان اخراج شد. نباید انتظار بی‌جا داشت تیم روبرو هم استقلال بود.  بیشتر از این تمایلی ندارم در این رابطه حرف بزنم ولی خیلی چیزها را یاد گرفتم.

 

او در پایان گفت: من برای آقامجید اخترام زیادی قائلم. به خاطر ایشان خیلی چیزها را تحمل کردم.

 

دیدگاه‌ها