کد خبر : 1477669 | 09 آذر 1396 ساعت 17:40 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

ثاقبی دوست ندارد ضعیف کار کند

جعفری: این حرکات زیبنده سپاهانی‌ها نیست

بازیکن سپاهان بدشانسی را مهمترین عامل نتیجه نگرفتن تیمش می داند و امیدوار است در نیم فصل دوم شرایط به سود آنها تغییر کند.

 جعفری: این حرکات زیبنده سپاهانی‌ها نیست

به گزارش "ورزش سه"، حسن جعفری بعد از تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در مورد بازی هیچ چیزی ندارم بگویم. ما بیش از 10 موقعیت گل داشتیم که تنها یکی از آنها به گل تبدیل شد؛ اما استقلالی ها از تک فرصت خود نهایت استفاده را برده و روی اشتباه خودمان موفق به گلزنی شدند.


وی افزود: ما فوتبال خوبی بازی می کنیم و با خلق موقعیت های بی شمار به لحاظ تاکتیکی عملکرد فنی قابل قبولی داریم اما در زدن ضربات آخر با بدشانسی مواجه هستیم.


بازیکن سپاهان در مورد عملکرد توهین آمیز هواداران اصفهانی به ویسی گفت: واقعا نمی دانم ماجرا چه بود اما این کار اصلا درست نبود. هواداران سپاهان همیشه الگو هستند و نباید با این حرکات شان فوتبال ما را زیر سوال ببرند. من از کار آنها واقعا متعجب شدم.


جعفری در مورد انتقاد هواداران به شاهین ثاقبی نیز گفت: شاهین یکی از بهترین های تیم ماست. هیچ کس دوست ندارد بد بازی کند. او مدتی است دچار افت شده و باید از سوی هواداران حمایت شود. شاهین به لحاظ روحی- روانی شرایط خوبی ندارد و این حرکات باعث می شود استرس بیشتری به او وارد شود.

دیدگاه‌ها