کد خبر : 1477761 | 10 آذر 1396 ساعت 11:02 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

رشتی‌ها و چهارمین باخت متوالی

قعرنشینی به سپیدرود نمی‌آید(عکس)

سپیدرود با شکست مقابل فولاد، چهارمین باخت متوالی خود در هفته های اخیر را متحمل شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علی نظرمحمدی دیروز مهمان فولاد خوزستان بودند و با قبول شکست 2 بر 1یک چهارمین باخت متوالی خود را تجربه کردند تا اوضاع بیش از پیش برایشان بحرانی شود. آنها در بازی دیروز  حسین کعبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند و امید سام کن مصدوم بود و نتوانست برای تیمش بازی کند. نظرمحمدی در سه دیدار قبلی اش نیز محمد نزهتی بهترین گلزن تیمش را نیز نداشت و خلاء این مهاجم گلزن در ترکیب تیمش کاملا محسوس بود.


سپیدرودی ها در هفته یازدهم 3 بر یک به پارس جنوبی جم باختند و هفته دوازدهم نیز در دقیقه 92 مغلوب شاگردان قلعه نوعی در ذوب آهن شدند. آنها در تبریز هم 2 بر یک به تراکتورسازی باختند و دیروز هم در نهایت حریف فولاد نشدند. آنها با به ثمر رساندن 13 گل در 13 هفته و دریافت 18 گل عملکرد جالبی نداشته اند و برای بهبود آمار خود نیاز به ترمیم هر سه خط تیم شان دارند.

 

1257060


نماینده فوتبال گیلان که مدتهاست با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند، بالاخره بعد از مدتها مالک جدید خود را شناخت و حالا همه رشتی ها امیدوارند شرایط به سود تیم شان تغییر کند. اما پیش از این امیدواری، نگرانی عجیبی همه هواداران سپدرود را مشوش کرده و حالا تیم محبوب آنها بین سه تیم قعرنشین لیگ هفدهم قرار گرفته است.


سپیدرود که در هفته آخر نیم فصل اول در دیاری سخت و دشوار میزبان پرسپولیس خواهد بود، امیدوار است از این بازی به سلامت عبور کند تا با شارژ مالی مالک جدید و استفاده بهینه از تعطیلات نیم فصل، همه چیز را از نو شروع کند.

 

عکس : سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها