کد خبر : 1478048 | 11 آذر 1396 ساعت 09:42 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی و رفتار پدرانه با دروازه بان بدشانس(عکس)

سرمربی تراکتورسازی سعی دارد با رفتارها و اعتماد خود به دروازه بان جوان تیمش انگیزه او را بالا ببرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نتوانست بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد. به همین خاطر فرزین گروسیان دروازه بان جوان این تیم به عنوان شماره یک کارش را شروع کرد و در همه مسابقات از ابتدای فصل درون دروازه ایستاد.


گروسیان در مسابقاتی که برای تراکتور به میدان رفته، اشتباه هایی داشت که باعث شکست و ناکامی تیمش شد و البته در برخی مسابقات نیز توانست با عملکرد خوبش مانع از شکست شود. با این حال بازی های خوب این دروازه بان زیر سایه اشتباهاتش قرار گرفت.


در تمام این مدت اما یحیی گل محمدی به گروسیان روحیه داده و اعتمادش به این دروازه بان را علنی کرد. در بازی دیروز صنعت نفت و تراکتورسازی نیز این اتفاق عیان شد.

 

1257347


وقتی که داور به سود تراکتورسازی پنالتی گرفت، گل محمدی گلر جوانش را به کنار زمین فراخواند و چند ثانیه ای با او صحبت کرد. سرمربی تراکتور سعی کرد با روحیه دادن به گروسیان اعتماد به نفس او را قبل از پنالتی بالا ببرد.

 

1257346


البته پنالتی کرار جاسم تبدیل به گل شد و گروسیان نیز برخلاف جهت حرکت کرد؛ اما حرکت یحیی گل محمدی قابل توجه بود. جالب اینکه در دو بازی گذشته، گروسیان فقط از روی نقطه پنالتی گل خورده که بدشانسی او در بسته نگه داشتن دروازه اش را نشان می دهد. او مقابل صنعت نفت نیز یکی، دو موقعیت خوب را از بازیکنان تیم آبادانی گرفت.

 

1257345

دیدگاه‌ها