کد خبر : 1478138 | 11 آذر 1396 ساعت 14:56 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید برای کی‌روش و تاج بزرگتری و کدخدامنشی کرد

پروین: سه امتیاز مراکش را قرار است چطور بگیریم؟

اسطوره فوتبال ایران از مسوولان فوتبال خواست با توجه به شرایط خاص موجود با برطرف کردن موانع شان فوتبال ایران را در جام جهانی حفظ کنند.

پروین: سه امتیاز مراکش را قرار است چطور بگیریم؟

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین که در دیدار یادبود درگذشت ابراهیم آشتیانی حضور یافته بود، در خصوص این دیدار گفت: همیشه این را می‌گوییم که پیشکسوتان عادت دارند زمانی که بازیکنی می‌میرد به ورزشگاه امجدیه بیایند و بعد از بهشت زهرا به خانه بروند. یادش به خیر آقای آشتیانی در این زمین چه بازی‌هایی را به نمایش گذاشتند.


وی در مورد قرعه تیم ملی در جام جهانی گفت: تمامی بازی‌ها سخت هستند. عده‌ای دیشب در تلویزیون می گفتند سه امتیاز را می‌گیریم شما ببینید تمام بازی ها سخت است. ما باید امکانات خوب تدارک ببینیم. به جای اینکه مربی به دنبال توپ، لباس و ... بدود باید 10-15 بازی خوب و قوی انجام بدهیم که با آمادگی خوب و کامل برویم تا نتیجه بگیریم.


وی در ادامه در مورد گروه ایران که به گروه مرگ موسوم شده گفت: به این مسئله اعتقاد ندارم ولی همه می‌گویند که مراکش از اسپانیا و پرتغال آسانتر است اتفاقا همین تیم سخت ترین تیم گروه ماست. باید با بازی‌های تدارکاتی تیم را تقویت کنند. وقتی به جام جهانی آرژانتین رفتیم 4 بازی تدارکاتی داشتیم در حالی که باید سی بازی  انجام می دادیم. اگر بخواهیم فقط به جام جهانی برویم نمی‌شود.


وی ادامه داد: مشکلات بین کی‌روش و تیم ملی باید فردا، پس فردا برطرف شود چون زمان نیست ما چشم روی هم بگذاریم خردادماه می رسد و بازی ها شروع می‌شوند. مربی باید دنبال لباس و پول باشد، مگر چنین چیزی می شود؟ تیم به این خوبی و مربی به این خوبی اما امکانات؟ بازی ها واقعا سخت است و الان هم مانند گذشته است. سه امتیاز برابر مراکش را از چه کسی می‌گیریم؟ به همین راحتی مگر می‌شود؟


پروین در واکنش به سوالی در خصوص مداخله کی‌روش در امور فدراسیون گفت: ما می‌گفتیم کی روش نباید در کار فدراسیون دخالت کند، اما ایشان الان باید با خیال راحت برود به دنبال زندگی و تیم ملی. ما نمی‌دانیم چه خبر است.


وی در پایان در مورد اینکه کی‌روش مدعی شده به او گفته‌اند سکوت کند و در این مورد باید چه کرد گفت: بالاخره باید کسی بزرگتری کند.

دیدگاه‌ها