کد خبر : 1478240 | 11 آذر 1396 ساعت 23:45 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: فوق العاده و استثنایی بازی کردیم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل آرسنال، نمایش بازیکنانش را فوق العاده و استثنایی توصیف کرد.

مورینیو: فوق العاده و استثنایی بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه امیریتس برگزار شد، ابتدا منچستریونایتد در همان 11 دقیقه ابتدایی با گل های آنتونیو والنسیا و جسه لینگارد پیش افتاد و اگرچه آرسنالی ها در ابتدای نیمه دوم با گل الکساندر لاکازت به بازگشت به بازی امیدوار شدند؛ اما لینگارد در دقیقه 63 بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش داد و علی رغم اخراج پل پوگبا، به لطف درخشش استثنایی داوید دخیا توانستند به یک پیروزی شیرین برسند.

 

 

1257540

 

 

مورینیو در پایان بازی گفت:" فکر می کنم بازی فوق العاده ای بود. من شیوه بازی تیم و چگونگی مبارزه مان، را بسیار دوست داشتم. اما باید بگویم که آرسنال هم در مقاطعی از بازی، فوتبال فوق هجومی و خیره کننده ای را ارائه داد و مشکلاتی برای ما ایجاد کرد. باید بگویم که بازیکنانم شایسته تحسین های فوق العاده ای هستند. من کلمات بیشتری در انگلیسی نمی دانم؛ اما این سه امتیاز فوق العاده، استثنایی و عالی بود.

برنامه ما این بود که وقتی آرسنال مالک توپ است، همه ما دفاع کنیم و وقتی ما صاحب توپ می شویم، ضدحملات سریع داشته باشیم و تلاش کنیم تا به گل برسیم، کاری که انجام دادیم. ما ضربه به تیر هم داشتیم. لوکاکو با پتر چک تک به تک شد و البته آرسنال هم موقعیت هایی داشت؛ اما ما جنگیدیم و یک دروازه‌بان فوق العاده هم داشتیم و فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم."

دیدگاه‌ها