کد خبر : 1478441 | 12 آذر 1396 ساعت 19:50 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی: آیا صعود مشکلات فوتبال را حل می‌کند؟

سرمربی تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران معتقد است صعود ایران از مرحله گروهی، همه چیز نیست و باید تحلیل درستی از مسائل داشته باشیم.

کرمی: آیا صعود مشکلات فوتبال را حل می‌کند؟

فرشاد کرمی سرمربی تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران و کارشناس فوتبال خارجی به "ورزش سه" در مصاحبه‌ای گفت: فکر میکنم بیش از حد تفکرات خود را معطوف به صعود از دور اول جام جهانی کرده ایم. فرض کنیم با یک معجزه بتوانیم به 16 تیم دور دوم صعود کنیم. آیا با این صعود تمام مشکلات فوتبال حل خواهد شد؟

 

وی ادامه داد: به نظر میرسد بیشتر اسیر احساسات شده ایم تا بخواهیم تحلیل درستی از مسائل داشته باشیم. فوتبال پایه ما در بدترین زمان ممکن به سر میبرد. تیم های ملی امید و جوانان ما حتی به دور دوم مسابقات آسیایی صعود نکرده اند، تیم های لیگ برتری با بدترین اوضاع مالی روبرو هستند و مدیریت درستی برای کنترل شرایط وجود ندارد، حجم شکایات به کمیته انضباطی از حد گذشته است. هنوز بسیاری از باشگاه ها زمین تمرینی درستی ندارند، باشگاه های استقلال و پرسپولیس بعضی اوقات در زمین تمرین آزادی با هم روبرو میشوند و در یک روز و یک مکان تمرین میکنند و هزاران مشکلات دیگر که گریبان فوتبال را گرفته است. در حالی که ما به دنبال این هستیم که از پس اسپانیا و پرتغال برآییم و به دور دوم صعود کنیم. فراموش کرده ایم که تیم فوتبال اسپانیا از دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا تغذیه میشود و تیم فوتبال پرتغال قهرمان یورو 2016 شده است و تیم های آلمان، اسپانیا و انگلیس را پشت سر گذاشته است، بهتر است به جای غرق شدن در رویای غیر واقعی به فکر حضور آبرومند و ارائه بازی های زیبا و به دور از احساسات باشیم و از سوی دیگر تلاش کنیم تا راهکارهایی برای بهبود زیرساخت های فوتبال بوجود آوریم.

دیدگاه‌ها