کد خبر : 1478465 | 13 آذر 1396 ساعت 10:00 | 47.7K بازدید | 2 دیدگاه

چرا کهکشانی ها افت کرده اند؟

زیدان و رئال؛ بی روح و قابل پیش بینی

با تساوی برابر بیلبائو، امیدهای رئال مادرید برای تکرار قهرمانی در لالیگا و رسیدن به بارسا به حداقل رسید.

زیدان و رئال؛ بی روح و قابل پیش بینی

 

به گزارش "ورزش سه"، قبل از دیدار برابر بیلبائو به نظر می رسید امیدهای رئال مادرید دوباره زنده شده و بعد از دومین تساوی متوالی بارسا این بار در خانه برابر سلتاویگو، آنها می توانستند فاصله را به 6 امتیاز تقلیل دهند؛ اما این فرصت هم از دست رفت.

 

زیدان در این دیدار تصمیم گرفت در مورد گرت بیل ریسک نکند و با توجه به آسیب دیدگی ستاره ولزی در دیدار اواسط هفته در کوپا دل ری، او را در دیدار سن مامس به میدان نفرستاد.

 

 

1257740

 

 

ایسکو نیز اگرچه ستاره ای فوق العاده است، اما حملات کهکشانی ها با حضور او پویا و سریع طرح ریزی نمی شود. خصوصا در دیدارهای خارج از خانه، سرعت گرت بیل می توانست تاثیر مهمی بر روی ایجاد فضا برای ستارگانی مانند رونالدو و بنزما داشته باشد؛ اما با غیبت ستاره ولزی، حملات کهکشانی ها بیش از حد قابل پیش بینی بود.

 

این تئوری همچنین در مورد تاکتیک های زیدان نیز صدق می کند و دیگر همگان از ترکیب و تاکتیک های مورد استفاده سرمربی فرانسوی خبر دارند. ارسال های متوالی از جناحین آن هم برابر تیمی قدبلند و فیزیکی مانند بیلبائو، قطعا تاکتیکی منطقی نیست و در چنین دیدارهایی سودی ندارد.

 

 

1257578

 

 

کهکشانی ها هفته قبل نیز با ریباند رونالدو از روی پنالتی ای که خودش از دست داده بود به پیروزی خفیفی برابر مالاگا دست یافتند و شواهد حاکی از آن است که لوس بلانکوس تیمی تمام کننده نیست.

 

بنزما و رونالدو تا به حال هر کدام تنها 2 گل در لالیگا زده اند و گرت بیل نیز بخش اعظمی از این فصل را از دست داده است؛ اما به هر حال بازی این هفته از آن دسته مسابقاتی بود که فصل قبل تیم زیدان راهی برای پیروز شدن در آن پیدا می کرد؛ اما امسال داستان متفاوت است.

 

 

1257738

 

 

رئال مادرید این فصل در خانه برابر بتیس مغلوب شده و با والنسیا و لوانته نیز به تساوی دست یافته است، شکستی شگفت انگیز برابر خیرونا را نیز تجربه کرده و برابر اتلتیکو مادرید و بیلبائو نیز به یک تساوی قناعت کرده است.

 

چنین نتایجی برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد کافی نیست و حتی پیروزی در ال کلاسیکوی 23 دسامبر نیز فاصله را به 5 امتیاز کاهش خواهد داد؛ اما فراموش نکنیم آن دیدار نیز بعد از سفر طولانی و خسته کننده رئال برای شرکت در جام باشگاه های جهان در ابوظبی برگزار خواهد شد.

 

هفته بعد آنها سویا را برابر خود می بینند و با توجه به حضور این تیم در رده پنجم، اوضاع ممکن است حتی از این هم بدتر شود. راموس که نوزدهین کارت قرمز خود در تاریخ لالیگا را دریافت کرد، همانند مارسلو خوش شانس بود که خطای آنها در محوطه از دید داور پنهان ماند و غییت کارواخال و کاسمیرو نیز به دلیل محرومیت، کار کهکشانی ها برای بازی حساس برابر سویا را دشوارتر خواهد کرد.

 

 

1257739

 

 

در 30 دقیقه پایانی دیدار برابر بیلبائو، رئال مادرید می توانست با توجه به حملات گسترده خود به 3 امتیاز دست یابد؛ اما تاکتیک های بی روح و قابل پیش بینی زیدان باعث شد این هجوم در نهایت بیهوده بماند.

 

تیم زیدان غریزه هجومی خود را از دست داده و با توجه به فاصله ایجاد شده با صدر، بعید است شاهد دبل کهکشانی ها در فتح لالیگا باشیم.

 

منبع: سایت گل

ترجمه: آریا فاطمی مقدم

دیدگاه‌ها