کد خبر : 1478580 | 13 آذر 1396 ساعت 13:55 | 39.6K بازدید | 2 دیدگاه

کلمنته:

ایران حریفی ناشناخته و خطرناک برای اسپانیاست

خاویر کلمنته، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا که زمانی گزینه هدایت تیم ملی کشورمان نیز محسوب می شد، در مورد قرعه کشی جام جهانی و حریفان اسپانیا عقیده جالبی دارد.

 ایران حریفی ناشناخته و خطرناک برای اسپانیاست

به گزارش "ورزش سه"، طبق قرعه، اسپانیا در گروه دوم با پرتغال، ایران و مراکش قرار گرفته و بسیاری از حالا این تیم را در مرحله یک هشتم نهایی می بینند.

 

 

1257825

 

 

کلمنته در مورد گروه اسپانیا به مارکا گفت:« از این گروه خوشم آمد؛ ولی می تواند خطرناک هم باشد. مراکش حریفی خطرناک است که بازیکنان خوبی هم دارد؛ ولی نقطه ضعف این تیم بی نظمی است. ایران هم می تواند تیمی خطرناک باشد چون برای بسیاری ناشناخته است. در این میان پرتغال رقیب مستقیم ماست و به عنوان قهرمان اروپا، پای به جام جهانی می گذارد. معتقدم آسان ترین بازی ما برابر همین تیم است.

اولین بازی ما برابر پرتغال است و شناخت هر دو تیم از یکدیگر بالاست. این بازی چون اولین بازی هر دو تیم است، کلیدی خواهد بود و روی بازی های دوم و سوم هر یک تاثیرگذار خواهد بود. برای مثال در جام جهانی فرانسه در بازی اول مقابل نیجریه شکست خوردیم و همین تیم در بازی آخر با پاراگوئه برای کسب تساوی به توافق رسید و هر دو صعود کردند.»

دیدگاه‌ها