کد خبر : 1478651 | 13 آذر 1396 ساعت 18:50 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموندی‌های جم به دنبال نایب‌قهرمانی نیم‌فصل

پارس جم جنوبی فردا در حالی از مشکی پوشان میزبانی می کند که در صورت کسب سه امتیاز می تواند نایب قهرمانی نیم فصل را با هوادارانش جشن بگیرد.

دورتموندی‌های جم به دنبال نایب‌قهرمانی نیم‌فصل

به گزارش" ورزش سه"، مهدی تارتار و شاگردانش در پارس جنوبی جم که طی سه هفته اخیر دو باخت و یک مساوی را بدون حتی به ثمر رساندن یک گل پشت سر گذاشته اند امید زیادی دارند تا با شکست مشکی پوشان دوباره به روند خوب خود بازگردند.

پارسی ها بعد از باخت یک بر صفر به فولاد و پرسپولیس، در دیدار سرد و کسل کننده با نفت تهران به تساوی بدون گل رضایت دادند. اما آنها امیدوارند با حمایت هواداران خود در جم، به همان دورتموندی های معروف لیگ برتر تبدیل شوند و با کسب سه امتیاز بازی فردا، نایب قهرمانی شان در نیم فصل اول را قطعی کنند.   


مهدی تارتار برای این دیدار امید سینگ را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما علی دشتی بازیکن گلزن پارس که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته می تواند برای تیمش بازی کند تا توان هجومی پارسی ها افزایش یابد. این در حالی است که حضور زبیدی و امیرارسلان مطهری در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.


اما در مقابل مشکی پوشان قعرنشین که حالا غلامرضا عنایتی را به عنوان مرد اول نیمکت خود می بیند، کار دشواری در جم خواهد داشت. آنها در 14 هفته اخیر تنها یک کلین شیت داشته اند، آن هم مقابل استقلال و شفر! و حالا باید مقابل یکی از بهترین خط حمله های لیگ مقاومت کنند. مشکی پوشان برای بازی فردا تنها کیوان امرایی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.


عنایتی با بحرانی جدی در تیمش روبروست که در صورت عدم موفقیت در حل آنها قطعا دچار چالشی سخت خواهد شد. آقای گل تاریخ لیگ برتر در حالی به عنوان سرمربی مشکی پوشان معرفی شده که تیم تحت هدایتش در 8 هفته اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده است.


دیدار دو ساعت 15:00 فردا با قضاوت شاهو اصلانی و کمک های آرمان اسعدی و امیر مبشر در ورزشگاه تختی جم برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها