کد خبر : 1478916 | 15 آذر 1396 ساعت 00:07 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 1-1 اتلتیکو مادرید؛ پسران سیمئونه حذف شدند

اتلتیکو مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل چلسی با تساوی 1-1 متوقف شد و از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

چلسی 1-1 اتلتیکو مادرید؛ پسران سیمئونه حذف شدند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیگو سیمئونه که برای زنده نگه داشتن امیدهای شان برای صعود، به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند، در نهایت تنها به یک امتیاز از این دیدار رسیدند؛ هرچند در صورت پیروزی هم امکان صعود نداشتند زیرا رم با پیروزی مقابل قره باغ، توانست صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

 

اتلتیکو بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 3 دقیقه از بازی سپری شده بود که فرناندو تورس می توانست دروازه چلسی را باز کند اما ضربه او بعد از برخورد به گری کیهیل، از بالای دروازه به بیرون رفت. برتری تیم میهمان ادامه پیدا کرد اما موقعیت خاصی روی دروازه چلسی ایجاد نشد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان چلسی هم توانستند به دروازه اتلتیکو نزدیک شوند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 17 به گل برسند اما ضربه آلوارو موراتا راهی به چهارچوب دروازه اتلتیکو پیدا نکرد.

 

 

1258089

 

حملات چلسی ادامه پیدا کرد و این تیم در دقایق 23 و 24، دو موقعیت پیاپی روی دروازه اتلتیکو ایجاد کرد اما هر دو بار یان اوبلاک توانست ضربات موراتا را دفع کند.

 

برتری چلسی ادامه داشت و این تیم چند موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه اتلتیکو ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و در نهایت این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم اتلتیکو بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که آنتوان گریزمان در همان دقایق ابتدایی دروازه چلسی را باز کند اما واکنش به موقع کورتوا، دروازه چلسی را بسته نگه داشت.

 

پس از آن بار دیگر بازیکنان چلسی ابتکار عمل را در دست گرفتند و سه موقعیت خطرناک روی دروازه حریف داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

 

در مقابل این اتلتیکو بود که سرانجام در دقیقه 56 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با ضربه سر فرناندو تورس به تیر دوم رفت و در نهایت سائول نیگز با یک ضربه سر راحت، کار را تمام کرد.

 

 

1258111

 

چلسی که نتیجه را از دست رفته می دید، بعد از دریافت این گل پیش کشید و کریستینسن می توانست در دقیقه 68 کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر او، روی ارسال پدرو، از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد بار دیگر آبی ها تا آستانه باز کردن دروازه اتلتیکو پیش رفتند اما این بار هم اوبلاک مانع از گلزنی موراتا شد.

 

سرانجام حملات چلسی در دقیقه 75 به ثمر نشست و این تیم به گل تساوی رسید. روی حرکت هازارد و شوت او به سمت دروازه بود که توپ بعد از برخورد به ساویچ، وارد دروازه اتلتیکو شد.

اتلتیکو که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و می توانست در دقیقه 84 به گل تساوی برسد اما گریزمان نتوانست از موقعیت خوبی که برایش ایجاد شده بود، استفاده کند.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها