کد خبر : 1479116 | 15 آذر 1396 ساعت 18:09 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

اگر فیروز کریمی را نمی شناختم

مهاجری: فکر کردم جادویمان کردند

سرمربی تیم پدیده بدشانسی تیمش و حرفه ای گری حریف را عامل شکست مقابل گسترش قلمداد کرد.

مهاجری: فکر کردم جادویمان کردند

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری پس از شکست تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران گفت: به تیم گسترش تبریک می گویم که بازی را برد. ما امروز تمام زحمت خود را کشیدیم. راه هایی که می شد گل زد را امتحان کردیم؛ اما هر چه زدیم، از ضربه پنالتی تا موقعیت های دیگر، به در بسته خورد. تیر دروازه، واکنش های خوب دروازه بان حریف و همچنین بی دقتی بازیکنان ما عامل گل نشدن توپ هایمان بود و 3 امتیازی که خیلی می توانست به ما کمک کند را از دست دادیم. به بازیکنان درباره غافلگیری ها خیلی تذکر داده بودیم؛ اما از روی همان مسائلی که توضیح داده بودیم گل خوردیم. گسترش هم با دفاع چندلایه از گل مراقبت کرد.

سرمربی پدیده در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه امام رضا (ع) اظهار داشت: شرایط آشنایی ما با زمین چمن مهم است، ما چون میزبانیم باید تیم غالب باشیم. ما فقط یک بار مقابل فولاد که بیش از یک ماه پیش بود در این ورزشگاه بازی کرده بودیم و هیچ تمرینی در آن نکردیم. من مدیران مجموعه را مقصر نمی دانم؛ ولی تا وقتی با چمن ورزشگاه آداپته نشده باشیم نمی توانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. در ورزشگاه ثامن این شرایط برای ما مهیا است، چون تمرین می کنیم و هر هفته بازی می کنیم؛ اما این ورزشگاه چون چمن آن جدید است ما حتما نیاز داریم که روی آن تمرین کنیم. من حیث المجموع امروز روز ما نبود؛ تلاش خودمان را کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم.

 

مهاجری درباره داوری اذعان داشت: داوری خوب بود؛ ولی تنها گلایه من این است که اجازه دادند تیم گسترش به خصوص روی ضربات شروع مجدد بازی را از جریان بیاندازد. دقیقا همان مسئله ای که به خاطر آن خانزاده از تیم ما در بازی مقابل پرسپولیس کارت زرد گرفت. روی شروع مجددها بازیکنان گسترش خیلی وقت کشی کردند حتی در یک صحنه کرنر توپ را خارج از قوس کاشتند تا داور برای یک تذکر به آنها بدهد و وقت تلف شود. از این کارهای حرفه ای خوب استفاده کردند و راه از سرعت انداختن بازی را بلد بودند.

او پیرامون اشتباهات بازیکنان جوان پدیده خاطرنشان کرد: امروز سرمان کلاه رفت. بازیکنان جوان ما روی هر دو گل گسترش غافلگیر شدند و یار مقابل را رها کردند. به خاطر بازیکنان جوان باید تاوان داد تا به شرایط خوبی برسند و تجربه کسب کنند. امیدوارم در تعطیلات نیم فصل این فرصت پیش بیاید که مصدومان تیم ما به شرایط مساعد برسند و همچنین با جذب 3،4 بازیکن تیم قوی تر و کامل تری در نیم فصل دوم داشته باشیم.

 

سرمربی پدیده درباره اعتراضات امین قاسمی نژاد پس از تعویض گفت: بازیکن تحت اختیار باشگاه است و ما با توجه به شرایط و آمادگی بازیکن تصمیم می گیریم چه کسی بازی کند. همچنین با توجه به نیازهایمان باید در بازی تعویض هایی بکنیم. هیچ بازیکنی حق اعتراض به این مسائل را ندارد.

مهاجری در خصوص از دست رفتن پنالتی و چند موقعیت از سوی بازیکنانش اظهار داشت: این ها اتفاق است و اینکه توپ به زیر تیرک می خورد و پشت دروازه بان فرود می آید و در ریباند هم بازیکن ما توپ را به بیرون می زند، از بدشانسی است. توپ های دیگری هم به تیر دروازه زدیم و در مجموع موقعیت های زیادی را هدر دادیم. من یاد بازی آرسنال و منچستر هفته گذشته افتادم که آرسنال 33 موقعیت گلزنی داشت و 75 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت؛ ولی منچستر بازی را 3 بر یک برد. این بازی دقیقا تداعی گر بازی این دو تیم بود. اما قطعا حرفه ای گری تیم گسترش در گلزنی و مراقبت از گل در این نتیجه تاثیر داشت.

 

 

 

سرمربی سفیدپوشان مشهدی در خصوص فشار و استرس روی مهاجمان این تیم اینگونه توضیح داد: قاضی بازیکن باتجربه ای است و چنین روزهایی را گذرانده است. دلیلی ندارد برای حضور در کورس آقای گلی استرسی داشته باشد؛ اما وقتی موقعیت های ما گل نشد و پنالتی مان به آن شکل هدر رفت، کمی فشار روی بازیکنان ما ایجاد شد.

این مربی پیرامون برنامه های نیم فصل تیمش گفت: بازیکنان اکثرا با تیم هایشان قرارداد دارند و اگر نتوانیم رضایت باشگاهی را برای به خدمت گرفتن بازیکن مورد نظرمان جلب کنیم، سراغ گزینه های خارجی می رویم. همچنین برای اردوی نیم فصل از شنبه به جزیره کیش می رویم.

مهاجری در خصوص شرایط پدیده در ادامه فصل هم گفت: این بازی ما را عقب انداخت و بد موقعی باختیم. باید برای برگشتن به کورس خیلی سخت تلاش کنیم. به هر حال این هم جزئی از فوتبال است که با این همه تلاش توپ های ما وارد دروازه نشود. شاید اگر فیروز کریمی را نمی شناختم، می گفتم تیم حریف جادو کرده است.

دیدگاه‌ها