کد خبر : 1479294 | 16 آذر 1396 ساعت 11:22 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

های لایت هایی از یک روز جذاب فوتبالی:

رقص گرانول در پر تماشاچی ترین بازی روز

دیدار سپیدرود و پرسپولیس پر بود از اتفاقات ویژه و صحنه های داغ فوتبالی. نبرد دو تیم قدیمی که پس از سال‌ها برای بار نخست در یک دیدار رسمی برابر هم قرار می گرفتند.

رقص گرانول در پر تماشاچی ترین بازی روز

به گزارش "ورزش سه" مسابقه دو تیم سپیدرود و پرسپولیس در روزی که بیش از بیست هزار نفر این مسابقه را از نزدیک تماشا می کردند و میزبان هرگز چهره ی یک تیم بازنده را نداشت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.


1- تعدادی از کودکان سندروم داون گیلان نیز قبل از آغاز بازی با پرده ای در مضمون حمایت از این کودکان دور ورزشگاه سردارجنگل چرخیدند و در مراسم آغاز بازی حضور داشتند. البته رفتارهایی از این دست بیشتر حس کودک آزاری و سو استفاده تبلیغاتی از این کودکان معصوم را به بیننده منتقل می کند تا حمایت از آنها!

 

1258475

 


2- تقابل دو مربی با دو تفکر و خواستگاهی متفاوت. نظرمحمدی در خوش و بش ابتدای بازی از برانکو و تاثیرگذاریش در فوتبال ایران به نیکی یاد کرد تا گل از گل پرفسور بشکفد. الحق و الانصاف شاگردان علی نظر در برابر یکی از بهترین پرسپولیس های ده سال اخیر نمایشی خیره کننده از خود نشان دادند و همانطور که خود برانکو هم در نشست مطبوعاتی اعتراف کرد برای کسب سه امتیاز به زمین پای گذاشته بودند.

 

1258477

 


3- رقص گرانول های در چمن مصنوعی! هنوز باورمان نمی شود که هر دو زمین ورزشگاه سر سبزترین شهر ایران مصنوعی است! اول عضدی و حالا سردارجنگل. تو رو خدا یکی به ما بگوید که چرا باید در شهری که در لابلای درز دیوار و آسفالت خیابان هایش چمن می روید، چمن ورزشگاه های شهرش مصنوعی باشد!؟ راستی زمین چمن پارک شهر رشت هم مصنوعی است!

 

1258480

 


4- بازگشت به خانه! شایان درست از همین جا شروع کرد. کشف نظرمحمدی در زمانی که می خواست داماش را پس از سقوط دوباره بسازد و سپس با خود به سپیدرود آوردش و خیلی زود شد ستون غیر قابل انکار رشتی ها. اما تیمی که پول ندارد و خصوصی است محکوم است به کلیه فروشی. حالا سپیدرود نظرمحمدی دارد روی کاکل شایان های جدید می چرخد؛ جواد آقایی پور، حمید ملکی و امید سام کن ها که همگی زیر بیست ساله هستند.

 

1258479

 


5- سید جلال حسینی و پویا نزهتی دو بازیکن غیر انزلی چی از توابع رشت، اما از مکتب ملوان که فوتبال شان را تقریبا با هم و در ملوان آغاز کردند و امروز در دو تیمی متفاوت بازی می کنند. زمانی ملوان در فوتبال ما بازیکن می ساخت و بیرون می داد و حالا این وظیفه را سپیدرود تقبل کرده است. تیم هایی که شریان های تنفسی فوتبال حاضری خور ما هستند.

 

1258481

 


6- احمد آهی در همان دقایق ابتدای بازی پس از برخورد به بازیکن هم تیمی اش دچار ضربه ی مشکوک به مغزی شد و پس از خون ریزی از ناحیه بینی و شکستگی دندان به تشخیص سریع و به موقع دکتر بیژن حیدری داور مسابقه از دکتر حق شناس پزشک سپیدرود خواست سریعا او را به بیمارستان منتقل کنند و ظاهرا حال عمومی او رو به بهبودی است.

 

1258478


7- جواد آقایی پور بازیکن 17 ساله جوانان سپیدرود در همان دقایق ابتدایی جایگزین سید احمد آهی مصدوم شد و اتفاقا تا آخر مسابقه هم خیلی خوب عمل کرد. سپیدرود با این جوانان در برابر حریفان قدر و بزرگ پا پس نمی کشد.

 

1258474

 


8- شایان محبوب ترین بازیکن در جمع تمام بازیکنان داخل میدان بود. او بازگشتی باشکوه را به رشت تجربه و بیش از هزار هوادار سپیدرود از او تقدیر کردند و او هم با دسته های گل به استقبال شان رفت. رشتی ها هنوز یادشان نرفته که با پنالتی که شایان گرفت و کعبی به گل تبدیل کرد به لیگ برتر صعود نمودند.

 

1258476

1258473

 


9- پرفسور رشت را هم به لیست شهرهایی که تسخیر کرده اضافه نمود. در روزی که شاید نتوانستند در برابر سپیدرود مسابقه ای از نوع روز بازی با ذوب را از خود نشان دهند؛ اما در پایان موفق شد تا سه امتیاز را بگیرد و فاتح مطلق نیم فصل نخست نام بگیرد.

 

1258482

 


10- نبرد منشا و کعبی در اغلب صحنه ها منجر به برتری کعبی شد و در نهایت برانکو را مجبور به بیرون کشیدنش کرد. کعبی که سن و سال را در فوتبال ما بی معنی کرده است در برابر یکی از تیم های سابقش روز بدی را پشت سر نگذاشت. راستی کسی متوجه شد که در ابتدای بازی گادوین منشا به چه منظوری همراه سید جلال به سمت نیمکت سپیدرودی ها رفت!؟ شاید این بازیکن سابقه بازی در سپیدرود را داشته و ما بی خبر بودیم!

 

1258483

عکس‌ها از سید احمد کیایی

 

دیدگاه‌ها