کد خبر : 1479680 | 18 آذر 1396 ساعت 15:15 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایکاردی یا ال پیپیتا؟

دربی ایتالیا؛ فرصتی برای خروج از سایه بیانکونری

دربی ایتالیا امشب حساس تر از تمام سال های اخیر در تورین برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی است تا توانایی های واقعی اینتر به بوته آزمایش گذاشته شود.

دربی ایتالیا؛ فرصتی برای خروج از سایه بیانکونری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر پس از سال ها به صدر جدول سری آ رسیده و امشب دربی ایتالیا مقابل یوونتوس را پیش رو دارد. نزاتزوری با هدایت اسپالتی در این فصل همه را شگفت زده کرده و فعلا بالاتر از ناپولی و یونتوس قرار دارد.

 
امشب جنگ صدر نشینی در حالی آغاز می شود که اینتر با 39 امتیاز، پس از مدت ها در صدر جدول قرار گرفته است و ناپولی و یوونتوس را با 38 و 37 امتیاز درست پشت سر خود احساس می کند. اینتری ها در این فصل تلاش می کنند تا دوران شیرین ژوزه مورینیو را زنده کنند تا پس از 8 سال یکبار دیگر فاتح سری آ شوند.

 

 

1258818

 


 
نراتزوری باید یووه را ببرد تا همه اروپا باور کنند که این صدر نشینی اتفاقی نبوده است آن هم با تکیه به کاپیتان گلزن شان مائورو ایکاردی. ستاره این فصل سری آ، 16 گل در 15 دیدار به ثمر رسانده و تیفوسی های اینتر به او لقب نیش افعی را دادند. یووه بارها نیش این افعی را تجربه کرده است. ایکاردی در 9 دیداری که رو در روی این تیم قرار گرفته، 7 بار دروازه آنها را باز کرده است.
 
 
آلگری در سری آ، 7 بار به اینتر باخته اما در سمت سرمربی گری یووه این اتفاق تنها یک بار رخ داده است. یوونتوسی ها دل به آمار جدید خود در لیگ بسته اند. جایی که آنها 44 بازی متوالی در سری آ را با گلزنی به پایان رساندند و به دنبال تبدیل این عدد به 45 هستند.

 

 

1258817

 


 
بیانکونری در 10 دیدار اخیر با اینتر 7 پیروزی و 3 تساوی به دست آوردند که این کار اسپالتی و اینتری ها را برای حفظ صدر نشینی سخت تر کرده است. این آمار زمانی خطرناک تر می شود که بدانیم سرمربی اینتر در 21 دیداری که برابر یووه قرار گرفته، در سری آ تنها یک بار پیروز شده است و 17 بار شکست را پذیرفته است.

 
گونزالو ایگواین و مائورو ایکاردی آرژانتینی، بهترین گلزنان خارجی سری آ هستند. شماره 9 اینتری ها 97 گله و شماره 9 یوونتوسی ها با 104 گل، پیشتازان سری آ در این زمینه هستند. یووه در زمین خودش بسیار سخت شکست می خورد اما اینتر برای حفظ صدر نشینی ملزم به پیروزی در این نبرد سخت است.

دیدگاه‌ها