کد خبر : 1479721 | 18 آذر 1396 ساعت 17:01 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامی: مقابل پرسپولیس از فوتبال ما لذت ببرید

دروازه‌بان باتجربه بادران تهران معتقد است تیمش در جام حذفی حریفی دست و پا بسته برابر پرسپولیس نخواهد بود.

اسلامی: مقابل پرسپولیس از فوتبال ما لذت ببرید

به گزارش "ورزش سه"، مهدی اسلامی که پیش از این با پیراهن گسترش فولاد سابقه تقابل با پرسپولیس را در کارنامه دارد، در شرایطی مهیای جدال جام حذفی مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ می‌شود که اعتقاد دارد تیمش حریفی ساده در این جدال نخواهد بود.


دروازه‌بان بادران در خصوص شرایط این تیم گفت: بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و دیدار ما برابر نفت مسجد سلیمان زیباترین بازی فصل بود. شرایط به هر حال به نوعی رقم خورد که بازی مساوی تمام شد اما نبض بازی دست ما بود و اگر خوش‌شانس بودیم‌ می‌توانستیم با سه امتیاز بازی را به اتمام برسانیم.


وی در مورد تقابل با تیم سابق خود گفت: ما که بهترین شرایط را داریم و ماشین سازی هم در مقابل از نظر انگیزشی خیلی دچار افت شده بود ولی کم و بیش نتایج قابل قبولی کسب کرده است.


اسلامی در مورد اینکه بادران تیم متمولی است و شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد گفت: شرایط مالی ما فوق العاده‌ و آنطور که می‌گویند نیست اما باشگاه سعی کرده تا امکانات خوب و در سطح حرفه‌ای برای بازیکنان در نظر بگیرد و در نهایت رفته رفته ساختار باشگاهی کاملی برای حضور در سطح اول فوتبال ایران را مهیا کند. در فوتبال  در سرمایه‌گذاری موانعی وجود دارد و باید از امثال مدیران بادران حمایت شود. جا دارد از آقای دکتر قربانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه، سیف‌الله پور سرپرست تیم و همچنین آقای ربیعی به عنوان سرمربی باشگاه که از دانش فوق‌العاده‌ای بهره می‌برند و حرف‌های زیادی در آینده خواهند داشت تشکر کنم. مطمئنا تمام تلاش بازیکنان در این راستا خواهد بود که نتایج نه چندان مناسب اخیر را جبران کنیم و در حد مدعی به جدول بازگردیم.


وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که لیگ برتری شویم چون تیم ما شایستگی این مقام را دارد. در حال حاضر اختلاف ما با نفت مسجد سلیمان در صدر جدول زیاد نیست و اگر آنها دو بازی نتیجه نگیرند به آنها می‌رسیم. ما خیلی امتیازهای راحتی از دست دادیم. هدف ما چیزی جز صعود به لیگ برتر نخواهد بود.


مهدی اسلامی که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد در خصوص تقابل این هفته‌ی تیمش با پرسپولیس در جام حذفی گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و  کادرفنی حرفه‌ای دارد. فعلا بازی با ماشین سازی را پیش رو داریم به کاهش امتیاز نسبت به صدر جدول فکر می‌کنیم و چند روز بعد به پرسپولیس خواهیم رفت.  در این بازی دست و پا بسته نیستم و منتظر باشید تا مقابل پرسپولیس از فوتبال بادران لذت ببرید. تیم ما پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد. امیدواریم در پایان این مهم رقم بخورد. ما در دیدار مقابل پرسپولیس به دنبال نمایشی تماشاگرپسند و  موفق هستیم برای اینکه نشان دهیم در سطح لیگ برتر هستیم.

دیدگاه‌ها