کد خبر : 1479914 | 19 آذر 1396 ساعت 16:08 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

بادران 2 ماشین سازی تبریز 0؛

لیگ‌یک/ کاهش فاصله بادران با صدر جدول

تیم فوتبال بادران با دبل کریم اسلامی موفق شد آخرین دیدار نیم فصل اول رقابت های لیگ یک را با پیروزی خاتمه دهد.

لیگ‌یک/ کاهش فاصله بادران با صدر جدول  

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم و انتهایی رقابت های لیگ دسته یک ساعتی پیش با برگزاری 7 دیدار دنبال شد و در یکی از این دیدارها تیم بادران در ورزشگاه کارگران میزبان تیم ماشین سازی تبریز شد که سعید آقایی را پس از رسول خطیبی به عنوان سرمربی خود می بیند.


بادران که در هفته های گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده در هفته پایانی نیم فصل نیز نمایش خوبی داشت و موفق شد در یک بازی نه چندان سخت با نتیجه 2 بر صفر میهمانش را شکست دهد.


در این دیدار بادرانی ها در نیمه اول یک پنالتی توسط  مسعود ریگی از دست دادند ولی در نیمه دوم موفق شدند به روند خوبشان ادامه دهند و در دقایق 54 و 81 توسط کریم اسلامی به گل رسیدند تا پایان خوشی در رقابت های نیم فصل داشته باشند.


با این پیروزی شاگردان محمد ربیعی که خود را به عنوان یکی از مدعی های صعود مطرح کرده اند 33 امتیازی شدند و به 5 امتیازی صدرنشین لیگ رسیدند که روز گذشته در رفسنجان متوقف شد تا فاصله اش با تعقیب کننده ها کمتر شود.


در سوی دیگر میدان تیم ماشین سازی که شرایط خوبی در این هفته ها ندارد یک باخت دیگر را تجربه کرد تا 18 امتیازی باقی بماند و چشم به نیم فصل دوم داشته باشد.

دیدگاه‌ها