کد خبر : 1480672 | 22 آذر 1396 ساعت 15:28 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیاقت لیگ برتری شدن را داریم

نظامی‌پور: ترسی از پرسپولیسِ بزرگ نداریم

امید نظامی‌پور مدافع تیم فوتبال بادران تاکید کرد که تیمش ترسی از پرسپولیس ندارد.

نظامی‌پور: ترسی از پرسپولیسِ بزرگ نداریم

به گزارش "ورزش سه"، امید نظامی‌پور در خصوص شرایط فعلی بادران در آستانه بازی جام حذفی برابر پرسپولیس گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و خوشبختانه نتایج خوبی هم در هفته‌های اخیر گرفتیم. الان وضعیت خوبی در جدول داریم و مطمئنا هدفمان این است که روند صعودی خودمان را ادامه دهیم. حالا هم آماده بازی با پرسپولیس هستیم و امیدوارم که نمایش خوبی در این مسابقه داشته باشیم.


او در مورد اینکه خیلی ها شانس پرسپولیس را برای برد بیشتر می‌دانند تاکید کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ماهیت بازی‌های حذفی با بازی‌های دیگر فرق دارد. در جام حذفی هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست. وقتی بازی شروع می‌شود طبیعتا شانس برد ما و پرسپولیس برابر است، به همین دلیل تلاش می‌کنیم برنده شویم و ترسی از پرسپولیس نداریم. البته می‌دانیم که آنها تیمی بزرگ و در حال حاضر بهترین تیم ایران هستند.


نظامی‌پور افزود: کادر فنی ما پرسپولیس را آنالیز کرده اند، آنها تیم کم نقصی هستند ولی ما هم تلاش می‌کنیم تا شایستگی خودمان را به آنها نشان دهیم.


نظامی‌پور در خصوص شانس صعود بادران به لیگ برتر گفت: ما یک مجموعه همدل داریم و همین موضوع رمز موفقیت بادران است. مطمئنا تیم ما شایسته حضور در لیگ برتر است و امیدوارم در پایان فصل به لیگ برتر صعود کنیم.

دیدگاه‌ها