کد خبر : 1481114 | 24 آذر 1396 ساعت 18:08 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: زمانی به رئال رفتم که شرایط دشواری داشت

ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتد امکان خرید بازیکن در زمستان امسال را رد نکرد.

مورینیو: زمانی به رئال رفتم که شرایط دشواری داشت

 

به گزارش "ورزش سه"، اخباری در مورد احتمال انتقال اوزیل به اولدترافورد یا خرید یک مدافع میانی برای یونایتد در ماه های اخیر شنیده شده است.

 

دیدار برابر وست بروم: "آنها امتیازات مهمی را با تونی پولیس در بازی های بزرگ گرفته بودند و از نظر من سرمربی قبلی وست بروم تیم خوبی را مهیا کرده بود.

 

 

1259814

 

 

وست بروم بازیکنان باتجربه بالا در لیگ برتر و فیزیکی مناسبی را در اختیار دارد. این تیم دارای بازیکنان باکیفیت، استادیومی با شور و حرارت بالا و ترکیب مناسبی است، پس بازی برابر آنها دشوار خواهد بود."

 

شرایط یونایتد: "با این تعداد امتیاز شاید در فصول دیگر صدرنشین می شدیم؛ اما حالا در رده دوم قرار داریم. نه اول و نه سوم، جایگاه یونایتد در حال حاضر رده دوم است؛ اما همانطور که گفته بودم بازی به بازی پیش می رویم تا ببینیم در نهایت در انتهای فصل یونایتد در کجای جدول قرار خواهد داشت."

 

شرایط فعلی مشابه دوران حضور در رئال مادرید: "زمانی که من راهی رئال مادرید شدم این تیم شرایط دشواری را داشت، زیرا سالهای متمادی نه قهرمان لالیگا و نه کوپا شده بود و نه حتی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان می رسید.

 

 

1255394

 

 

اما من تجربه خوبی در رئال مادرید داشتیم و هم تیم هم من پیشرفت زیادی کردیم که من همیشه این موضوع را در مربیگری مدنظر داشته ام."

 

امکان خرید در زمستان: "مدافع بازار زمستانی نیستم، اما گاهی اوقات شانس خرید بازیکنانی در زمستان وجود دارد که نباید آن را از دست داد."

 

شرایط اریک بایی: "تصمیم در مورد جراحی او گرفته شده و من نمی گویم او تا پایان فصل دور خواهد بود، اما برای 2 الی 3 ماه آتی ما بایی را در اختیار نداریم."

دیدگاه‌ها