کد خبر : 1481431 | 26 آذر 1396 ساعت 08:40 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین مربی و بهترین تیم جام حذفی در کنار هم

یحیی گل محمدی بهترین مربی جام حذفی در دهه ۹۰ و تراکتورسازی بهترین تیم جام حذفی در دهه ۹۰ آماده عبور از مرحله یک چهارم نهایی هستند.

بهترین مربی و بهترین تیم جام حذفی در کنار هم

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در دهه ۹۰ یک بار با برد برابر تیم فوتبال مس کرمان قهرمان جام حذفی شده است و یک بار هم با شکست برابر تیم فوتبال نفت تهران قهرمانی جام حذفی را از دست داده اند. آنها یک بار هم به نیمه نهایی جام حذفی رسیده اند که البته در این مرحله با شکست برابر تیم فوتبال استقلال تهران به فینال نرسیده اند.


اما یحیی گل محمدی هم تنها مربی دهه ۹۰ است که ۳بار به فینال رسیده است و تنها مربی فوتبال ایران است که ۲بار عنوان قهرمانی را در این مسابقات به دست آورده است.


یحیی گل محمدی با تیم فوتبال ذوب آهن در سال های ۹۳ و ۹۴ به فینال جام حذفی رسیده و قهرمان این مسابقات شده است، او در سال ۹۱ هم با تیم فوتبال پرسپولیس به فینال جام حذفی رسید؛ اما این بار با شکست در ضربات پنالتی قهرمانی را از دست داد.


حالا سرنوشت بهترین مربی و بهترین تیم جام حذفی در دهه ۹۰ به هم گره خورده است و حالا حضور این ۲ در کنار هم شانس موفقیت را برایشان بالاتر خواهد برد به خصوص این که بدانیم تراکتورسازی با جذب چند بازیکن جوان و خوب، نسبت به یک سال گذشته قوی‌تر شده است.

دیدگاه‌ها