کد خبر : 1481657 | 27 آذر 1396 ساعت 02:00 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از گلباران کردن دپورتیوو

والورده: بردن رئال هم تضمینی برای قهرمانی نیست

بارسا امشب با 4 گل دپورتیوو را در هم کوبید تا با روحیه ای مضاعف با ال کلاسیکو برسد.

والورده: بردن رئال هم تضمینی برای قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، اگر رئال با قهرمانی در جام باشگاه های جهان بمب روحیه است و آماده به ال کلاسیکو رسیده، بارسلونا نیز امشب دپورتیوو را با 4 گل شکست داد و فاصله با دشمن دیرینه را موقتا به 11 امتیاز افزایش داد.

 

 

1260684

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در مورد بازی گفت:« هر زمان که به بازی عرض می دادیم، شرایط برای ما آسان تر می شد. خیلی خوب مهاجمان را پیدا می کردیم و اینگونه رسیدن به گل ساده تر می شود. متاسفانه ضربات زیادی به تیر زدیم. فکر می کنم اگر هدف مان به تیر زدن بود، کمتر موفق می شدیم. خوشبختانه 4 بار هم توانستیم گلزنی کنیم. نمی توانم از این پیروزی خوشحال نباشم.»

 

ال کلاسیکو:« این بهترین راه رسیدن به چنین دیدار بزرگی است. حریف فوق العاده قدرتمندی پیش رو داریم و باید بگویم که سرشار از انگیزه برای چنین دوئلی هستیم. این برد اعتماد به نفس و روحیه ما را افزایش خواهد داد. یک هفته زمان داریم و در بهترین شرایط ممکن به سر می بریم.

معتقدم حتی پیروزی در ال کلاسیکو هم تضمینی برای قهرمانی ما نیست؛ چون اتلتیکو را در 6 امتیازی خودمان داریم. هیچگاه در چنین مقطعی از سال، قهرمان مشخص نشده است.»

 

گارد افتخار برای رئال:« تازه بازی ما با دپور تمام شده و وقت نکرده ام به این مساله فکر کنم. عجیب نیست که از من چنین سوالی مطرح می کنید؟»

 

پائولینیو:« او امشب دو گل زد و به خاطر بازی خوب و گلزنی اش خوشحالم. پائولینیو همواره عطش گلزنی دارد و در بازی تیمی نیز موثر عمل می کند. همیشه می توانید روی همکاری و مشارکت پائولینیو حساب کنید.»

 

دیدگاه‌ها