کد خبر : 1481884 | 28 آذر 1396 ساعت 10:28 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

خادم می دانست رای می آورد و دست و دلبازی کرد

جدیدی: انتخابات فدراسیون کشتی باید ابطال شود

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم دیوان عدالت اداری پیگیر غیرقانونی بودن انتخابات فدراسیون کشتی باشد.

جدیدی: انتخابات فدراسیون کشتی باید ابطال شود

به گزارش "ورزش سه"، عباس جدیدی بعد از ترک مجمع فدراسیون کشتی به نشانه اعتراض اظهار داشت: خودم از ترک جلسه ناراحت شدم و از این موضوع متاسفم که جمع صمیمی کشتی و این مجمع مهم را ترک کردم. باید روی قانون حرکت کنیم. تمام نتایج و افتخارات ما زمانی ارزشمند است که قانونمدار باشیم.


وی افزود: متاسفانه مشکلی که دامن مجمع انتخاباتی فدراسیون ها را گرفته، بحث دوشغله ها و بازنشسته ها است. می بینید که خیلی از جوان های مملکت پشت درها مانده اند. از سوی دیگر شاهد هستیم که برخی ها از 5، 6 جا حقوق می گیرند. این ظلم به جوان هایی است که مدرک گرفتند و بی کار ماندند. من در این مجمع روسای هیات های استانی را مورد نظر قرار دادم.


کاندیدای فدراسیون کشتی تصریح کرد: طبق قوانینی که من در اختیار دارم، هیات های ورزشی هم تابع قانون فدراسیون ها هستند. این نیست که بگوییم که هیات های استانی شغل نیستند. متاسفانه اکثر روسای هیات های استانی کشتی دوشغله و بازنشسته هستند. به دلیل قانونی نبودن مجمع من اینجا را ترک کردم. امیدوارم شاهد روزی باشیم که مجمع انتخاباتی فدراسیون ها طبق قانون تشکیل شود.


جدیدی در خصوص اینکه صحبت هایش طولانی شد، گفت: فرصت بسیار کم بود. اگر می خواستم وارد برنامه شوم، حداقل 40 دقیقه وقت می خواست. به دلیل کمبود وقت من به کلیات برنامه و سوالاتی که از فدراسیون داشتم، پرداختم. محور اصلی صحبت من قانونمداری بود. این قانون گریزی در انتخابات فدراسیون ها دهن کجی به مردم است.


وی درباره پیگیری قانون و احتمال ابطال انتخابات بیان داشت: من این موضوع را به بازرسی کل کشور انتقال دادم و انتظار داشتم که آنها جلوی برگزاری این انتخابات را بگیرند. این موضوع دامنه گسترده ای پیدا می کند و به دیوان عدالت اداری راه پیدا می کند و برای ورزش ما خوب نیست. من انتظار داشتم که طبق قانون برخورد می شد. با این حال امیدوارم دیوان عدالت اداری هم الان پیگیری کند.


کاندیدای فدراسیون کشتی در خصوص واکنش وزارت ورزش گفت: من بارها با وزیر ورزش جلسه گذاشتم و موضوع را مطرح کردم. به من گفتند شاید نزدیک 10، 15 هزار درگیر این فرآیند هستند و اگر بخواهیم کاری انجام دهیم، در جامعه موجی ایجاد می شود. من هم گفتم شاید 4، 5 میلیون نفر هم سمت دیگر خوشحال شوند و فرصت پیدا کنند.


جدیدی درباره اینکه خادم به او 7 دقیقه از فرصت صحبتش را داد، افزود: این موضوعات عجیب نیست. بالاخره برخی ها مطمئن هستند که انتخابات یکطرفه و از قبل مشخص است، از این دست و دلبازی ها هم می کنند.

دیدگاه‌ها