کد خبر : 1481894 | 28 آذر 1396 ساعت 12:02 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

فعلا به سرمربیگری تیم ملی فکر نمی کنم

خادم: بحث تعلیق کشتی ایران جدی است

رییس فدراسیون کشتی گفت: سخت است که هم سیاست های نظام را رعایت کنیم و هم به نهادهای بین المللی ورزش پاسخ بدهیم.

خادم: بحث تعلیق کشتی ایران جدی است

به گزارش "ورزش سه"، رسول خادم بعد از انتخابش به عنوان رییس فدراسیون کشتی برای 4 سال آینده اظهار داشت: رایی که دوستان حاضر در مجمع به من دادند، هم کارم را در آینده سخت تر می کند و هم آسان تر. خوشحالم که این همدلی در جامعه کشتی وجود دارد و امروز شاهد برگزاری مجمع خوبی بودیم. 


وی درباره اعتراض عباس جدیدی و اینکه وقتش را در اختیار او قرار داد، عنوان کرد: من وقتی دیدم که جدیدی برنامه هایی دارد، خواستم وقت داشته باشد تا آنها را ارائه کند. او از قهرمان های سابق و بزرگان کشتی است. برایش آرزوی موفقیت می کنم. امروز هم مجمع خوبی برگزار شد که نهادهای مختلف روی آن نظارت داشتند.


رییس فدراسیون کشتی درباره برنامه های پیش رو تصریح کرد: مهمترین کاری که الان پیش رو داریم، پیرامون ورود IOC و اتحادیه جهانی به ماجرای کشتی علیرضا کریمی است. این کار ما را سخت کرده و خطر تعلیق ما را تهدید می کند. امیدوارم با تدبیر بتوانیم این مشکل را حل کنیم اما به هر حال سخت است که هم سیاست های نظام را رعایت کنیم و هم به نهادهای بین المللی ورزش پاسخ بدهیم.


خادم در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه" مبنی بر اینکه خطر تعلیق جدی است، گفت: بله، واقعا جدی است. من با توجه به حضورم در هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی تمام تلاش خود را می کنم تا بتوانم این مشکل را رفع کنم. واقعا خطر بزرگی بیخ گوش کشتی و ورزش کشور است و امیدوارم بتوانیم مشکل را حل کنیم. با ورود کمیته بین المللی المپیک به این مساله کار ما سخت تر شده است. 


وی در خصوص اینکه تکلیف سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد و حضور خودش در این سمت چه شد، بیان داشت: فعلا محمد طلایی لطف کرده و کارهای مقدماتی را پیش می برد. ما نیاز به بازنگری جدی در بحث مدیریتی کشتی آزاد داریم. شورای فنی به زودی تشکیل جلسه می دهد  و تصمیم گیری می کند. درست نیست فعلا درباره سرمربیگری خودم صحبت کنم.


خادم در پاسخ به این سوال که تغییری در بدنه فدراسیون رخ می دهد یا خیر، گفت: فعلا در این باره تصمیم گیری نشده و فعلا نمی توانم چیزی بگویم.

دیدگاه‌ها