کد خبر : 1482012 | 28 آذر 1396 ساعت 18:27 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

دومین ناکامی ایران‌پوریان و تراکتورسازی (عکس)

پنالتی از دست رفته توسط ایران پوریان در دیدار برابر استقلال خوزستان یادآور خاطره تلخ از دست رفتن پنالتی توسط او در فینال جام حذفی سال گذشته بود.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی با تساوی بدون گل در نیمه دوم وقت های اضافی پیگیری می شد، داور یک پنالتی به سود شاگردان گل محمدی اعلام کرد و مطابق معمول محمد ایران پوریان برای زدن ضربه پشت توپ قرار گرفت.


ایران پوریان سال گذشته هم در چنین موقعیتی قرار گرفته بود؛ زمانی که تراکتورسازی در فینال جام حذفی صاحب یک ضربه پنالتی شده بود و قلعه نویی کاپیتان خود را مامور زدن این ضربه کرد، اما در هر دو مورد ایران پوریان که معمولا پنالتی زن قابلی به شمار می رود، این ضربات حساس را از دست داد.


در مقابل نفت تهران ایران پوریان پنالتی را به سمت راست گلر زد و در مقابل استقلال خوزستان هم همین کار را تکرار کرد، که در هر دو پنالتی، گلرهای حریف (میلاد فراهانی و وحید شیخ ویسی) با واکنش مناسب مانع باز شدن دروازه تیمشان شدند تا برای دومین سال پیاپی تیم تراکتورسازی در دیدارهایی که می توانست نتیجه را در بازی به سود خود تغییر دهد و در آستانه پیروزی قرار بگیرد، در ضربات پنالتی مغلوب حریفان شود.

 

 

 

 

1261055

 

1261054


عکس ها از سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها