کد خبر : 1482497 | 01 دی 1396 ساعت 12:54 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

خواسته هایم محقق نشود می روم

حجازی: با سرمربیگری نفت ریسک بزرگی کردم

سرمربی جدید نفتی ها امروز برای اولین بار روی نیمکت این تیم خواهد نشست. آتیلا حجازی معتقد است پذیرش سرمربی گری نفتی ها ریسک بزرگی برای او بود.

حجازی: با سرمربیگری نفت ریسک بزرگی کردم 

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی امروز در اولین تجربه سرمربیگری خود روی نیمکت نفتی ها خواهد نشست. حجازی در رابطه با قبول مسئولیت در تیم نفت و اولین تجربه خود با خبرنگار "ورزش سه"، به صحبت پرداخت. 


او درباره ریسک خود جهت قبول سرمربیگری نفتی ها گفت: ریسک بسیار بزرگی بود چرا که من از آبرو و اعتبار خودم گذاشته ام فقط به دلیل اینکه من عاشق کارم هستم آمدم تا اثر خود را بگذارم. به هیچ عنوان چشمداشت مالی ندارم و تنها به دلیل عشق و علاقه ای که به کارم دارم ریسک کردم و سرمربی گری نفت را پذیرفتم. 


حجازی درباره وضعیت فعلی این تیم ادامه داد: این را باید بگویم از زمانی که من وارد تیم شده ام همه چیز روبراه بوده و نمی دانم پیش از این چگونه گذشته است. از زمانی که آمدم آقای جهانیان را مثبت دیدم و مشکلی در تیم نداشتیم. 


وی در ادامه گفت: قرارداد من زمانی با این تیم پابرجاست که خواسته های من به عنوان سرمربی مورد توجه قرار بگیرد. جذب 6 بازیکن هم در اولویت خواسته های من قرار دارد. 6 بازیکنی که مد نظر من هستند نیز مدافعان چپ و راست، وینگرهای چپ و راست و مهاجم هستند. این جزء شروط من است و اگر تا یکی دو هفته آینده آقای جهانیان این خواسته را انجام دهد همکاری ما ادامه پیدا خواهد کرد در غیر این صورت قطع همکاری خواهیم کرد. 


سرمربی نفتی ها ادامه داد: روند همکاری من با باشگاه نفت به صورت پله به پله است و در صورتی که بند به بند قرارداد من اجرا شود این همکاری ادامه پیدا خواهد کرد. 


او درباره اینکه اگر مرحوم حجازی در قید حیات بود چه نظری راجع به این قرارداد داشت گفت: پدر من شناخته شده است و همه می دانند پدر من همیشه دوست داشت با تیم های ضعیف بیاید و یقه تیم های بزرگ را بگیرد. عادت نداشت یک تیم با انبوهی ستاره تحویل بگیرد و پز قهرمانی بدهد. او همیشه می گفت لذت موفقیت با تیم های ضعیف بسیارزیاد است و من هم همین اعتقاد را دارم. 


حجازی در پایان در رابطه با مالک تیم نفت نیز گفت: آقای جهانیان را آدم مثبتی دیدم و نمی دانم چرا همه علیه او جبهه گرفتند و امیدوارم فدراسیون و وزارت ورزش نظر خود را نسبت به او تغییر دهند.

دیدگاه‌ها