کد خبر : 1482607 | 01 دی 1396 ساعت 19:32 | 304.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیام ماورایی به داور دربی؛

علی دایی: از جایی می‌خوری که نفهمی!

یک پنالتی موجب شد یکی از آرام‌ترین روزهای علی دایی در کنار زمین با آرامش تمام نشود و دوباره فریاد اعتراض او بلند شود.

علی دایی: از جایی می‌خوری که نفهمی!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف تمام مسابقاتی که در یک طرف علی دایی سرمربی یک تیم است، امروز او بدون اینکه به صحنه‌های نخستین بازی دور برگشت مقابل سپاهان اعتراض داوری داشته باشد، کارش را دنبال می‌کرد و حتی روی صحنه گل سایپا که توسط مهدی ترابی به ثمر رسید او خوشحالی همیشگی‌اش را انجام نداد و با دستیاران خود شادی‌اش را تقسیم کرد.


علی دایی امیدوار بود همانند آخرین بازی دور رفت، نیم‌فصل دوم را هم با برد شروع کند؛ ولی پنج دقیقه به پایان مسابقه با سپاهان یک پنالتی بحث برانگیز تمام اندوخته‌های او را هدر داد و اجازه نداد هم‌امتیاز با پیکان رده چهارمی شوند؛ این اتفاق عصبانیت شهریار را هم به دنبال داشت و او به شدت به دکتر بیژن حیدری، داور دربی و این دیدار معترض شد.

 

 


دقیقه 85 و ارسال مهرداد محمدی که به علی قلی‌زاده برخورد کرد، یک پنالتی برای سپاهان رقم زد که علی دایی بعد از سوت حیدری، در کنار زمین اعتراض زیادی انجام داد و موجب شد داور بازی به سمتش بیاید و او هم به حرکت سرمربی سایپا معترض شود و تذکر جدی به او بدهد.


علی دایی در پایان مسابقه هم به بیژن حیدری معترض شد و این عصبانیت را تا سالن کنفرانس ورزشگاه پاس قوامین کشاند و در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه نمی‌دانم مسائلی وجود دارد که ما از آن خبر نداریم؛ اگر نگاه کنید کل روند داوری به سود سپاهان شد؛ هر اتفاقی که رخ می‌داد داور به سود سپاهان سوت می‌زد؛ اگر لحظه‌ای که به من تذکر داد را به خاطر بیاورید می‌بینید که خطا نشد.


سرمربی سایپا در ادامه اعتراضاتش عنوان کرده است: شما بروید یک داور را بیاورید که آن صحنه را خطا اعلام کند؛ اگر صحنه پنالتی را هم به خاطر بیاورید توپ در شرایط معمولی به دست بازیکن من خورد و دستش اصلا باز نبود؛ متاسفانه نمی‌دانم این اشتباهات دفعه چندم است که برای تیم من رخ می‌دهد.


علی دایی با تاکید در نشست خبری اظهار کرده است: ما به مساله‌ای اعتقاد داریم که یکی از آنها این است که هرکس در این دنیا جواب کارهایش را می‌گیرد؛ خودم خیلی‌ها را دیدم که طوری در زندگی‌شان ضربه خوردند که متوجه نشدند از کجا ضربه خوردند؛ ان‌شاءالله همه به خودمان بیاییم و وجدانمان بیدار شود و حق را به حق‌دار بدهیم.


علی قلی‌زاده هم که به اعتقاد بیژن حیدری در صحنه پنالتی، مرتکب خطای هند شده است، در این خصوص به "ورزش سه" می‌گوید: به هیچ عنوان پنالتی نکردم و خطای هند مرتکب نشدم؛ وقتی به هوا پریدم، اصلا توپ را ندیدم و پشتم به ارسال توپ بود؛ ولی با این حال اصلا کاری برای دادن پنالتی انجام ندادم.


او ادامه داد: نه دستم باز بود و نه در حالتی بودم که خطای هند انجام دهم؛ ضمن اینکه بلافاصله بعد از مسابقه فیلم را در رختکن دیدیم و در آن صحنه کاملا مشخص است مرتکب پنالتی نشدم.

دیدگاه‌ها