کد خبر : 1482666 | 02 دی 1396 ساعت 09:37 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت سران پانیونیوس به پیشنهاد قهرمان یونان

چک 600 هزار یورویی المپیاکوس برای خرید حاج صفی

رسانه های یونان با گذشت چند روز از علنی شدن مذاکرات برای انتقال یکی دیگر از ستاره های ایرانی به قهرمان این کشور از سکوت باشگاه پانیونیوس خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود ماجرای مذاکرات 25 دقیقه‌ای مدیربرنامه احسان حاج صفی با سران باشگاه المپیاکوس در حاشیه جشن قهرمانی نیم فصل این تیم در سوپرلیگ علنی شد تا همه در انتظار انجام یکی دیگر از انتقالات پر سرو صدا در سوپرلیگ یونان باشند.


در این بین اما سکوت رسانه ای باشگاه پانیونیوس همچنین استفاده متوالی از احسان حاج صفی در ترکیب پانیونیوس در بازی های سوپرلیگ و جام حذفی باعث شد تا موضوع انتقال این مدافع چپ پا و ملی پوش ایرانی همچنان با ابهاماتی روبرو باشد به خصوص که باشگاه پانیونیوس در صدد سود چشمگیر از سرمایه گذاری روی این بازیکن در زمستان بود.


با گذشت چند روز سایت های یونانی از جمله Gazetta با اشاره به این که سران المپیاکوس با آماده کردن چک 600 هزار یورویی برای خرید احسان حاج صفی اولین پیشنهاد خود برای جذب دومین بازیکن ایرانی در یک سال گذشته را برای پانیونیوس ارسال کردند؛ اما هیچ جوابی پیرامون این پیشنهاد دریافت نکردند، گویی علاوه بر قهرمان یونان از چند باشگاه دیگر نیز برای فروش دیگر ستاره ایرانی خود پیشنهاداتی دریافت کرده اند.

 

1261629

دیدگاه‌ها