کد خبر : 1482883 | 02 دی 1396 ساعت 23:52 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

توافق نهایی ستاره ایرانی با تیم دوم لیگ یونان؛

زمان قرارداد شجاعی با آ. اِک مشخص شد

رسانه‌های یونانی خبر از توافق نهایی و زمان مشخص قرارداد ملی‌پوش ایرانی پانیونیوس با آ. اِک. آتن دادند.

زمان قرارداد شجاعی با آ. اِک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی در دومین سال حضور در پانیونیوس به بازوبند کاپیتانی این تیم رسید، به مهره ثابت و تاثیرگذار این تیم تا هفته یازدهم سوپر لیگ یونان تبدیل شده بود و در کنار آن وظیفه پنالتی زدن نیز برعهده او قرار داشت؛ ولی اعتراض به شرایط باشگاه و ایجاد حواشی در تمرین موجب شد او به مدت یک ماه از همراهی تیمش محروم شود.


شجاعی بعد از آنکه دور از چهار بازی سوپر لیگ و یک مسابقه جام حذفی پانیونیوس بود، تصمیم گرفت به صورت انفرادی مشغول به تمرین شود و با تیم‌های خواهان خود مذاکره کند تا بتواند در شرایطی جدید باشگاهی، دوباره عملکرد درخشانش را تکرار کند و به فهرست کارلوس کی‌روش بازگردد تا در جام جهانی ۲۰۱۸ به میدان برود.


طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون مذاکره شجاعی با تیم‌های مختلف مطرح شد؛ اما امروز سایت معتبر SDNA خبر داد که کاپیتان سابق تیم ملی ایران تیم آینده‌اش را انتخاب کرده و پس از جشن سال نو میلادی، قراردادش را نهایی می‌کند.


در این خبر عنوان شده پایان کار شجاعی و پانیونیوس به سرانجام رسیده و قطع همکاری آنها به زودی نهایی خواهد شد تا این بازیکن با تجربه ایرانی هفته آینده دور جدی‌تر مذاکراتش را با تیم آ. اِک. آتن انجام دهد.


در این گزارش آمده است که شجاعی به آتن سفر کرده و به توافق نهایی هم با مسئولان پانیونیوس برای جدایی از این باشگاه رسیده است.


در کنار جدایی قطعی شجاعی از پانیونیوس، گفته می‌شود این هافبک ایرانی که در ۱۱ هفته موفق به زدن سه گل برای تیمش شده بود، توافق‌نامه اولیه‌ای هم با AEK آتن امضاء کرده؛ ولی عقد قرارداد رسمی او بعد از کریسمس اتفاق می‌افتد تا این بازیکن در ادامه فصل برای تیم دوم جدول سوپر لیگ یونان به میدان برود.

دیدگاه‌ها