کد خبر : 1482893 | 03 دی 1396 ساعت 00:10 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 1-0 رم: سه امتیاز مراکشی!

یوونتوس در دیداری حساس موفق شد با تک گل مهدی بن عطیه، 1-0 رم را شکست بدهد و جایگاهش در رتبه دوم جدول را تثبیت کند.

یوونتوس 1-0 رم: سه امتیاز مراکشی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند اما تنها یک بار توانستند دروازه رم را باز کنند؛ اما همین یک گل برای کسب سه امتیاز شیرین این دیدار کافی بود.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و این یوونتوس بود که در دقیقه 5 صاحب اولین موقعیت خطرناک بازی شد اما ضربه سامی خدیرا، روی موقعیتی که خوان کوادرادو برایش ایجاد کرده بود، از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

پس از آن نوبت رمی ها بود که برای دقایقی ابتکار عمل را در دست بگیرند اما این یوونتوس بود که در دقیقه 9 صاحب یک موقعیت بسیار خوب دیگر شد اما ضربه ماریو مانژوکیچ روی ارسال تماشایی بلیز ماتوئیدی، راهی به چهارچوب دروازه رم پیدا نکرد.

 

حملات خطرناک یوونتوسی ها ادامه داشت و این تیم چند بار تا آستانه باز کردن دروازه جالوروسی پیش رفت تا اینکه سرانجام در دقیقه 18 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ضربه سر اول را کیه لینی زد که توسط آلیسون برگشت داده شد. توپ بعدی توسط مهدی بن عطیه به تیر دروازه زده شد اما توپ سوم را مدافع مراکشی یووه توانست تبدیل به گل کند و بیانکونری را 1-0 پیش بیندازد.

 

 

1261869

 

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 24، اشتباه فدریکو فازیو یوونتوس را به گل دوم برسد اما حضور به موقع آلیسون، مانع از گلزنی ایگواین شد.

 

در دقیقه 28، چیزی نمانده بود که رم به گل تساوی برسد اما واکنش عالی شزنی روی ضربه الشعراوی، دروازه یووه را بسته نگه داشت. برتری رمی ها ادامه پیدا کرد و این تیم چند موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه یوونتوس ایجاد کرد اما نتوانست به گل برسد و نیمه اول با برتری 1-0 یووه به پایان رسید.

 

نیمه دوم با حملات یووه آغاز شد و ایگواین می توانست در همان دقایق ابتدایی برتری تیمش را دوبرابر کند اما حضور به موقع مانولاس، مانع از گلزنی شد.

 

یوونتوس به حملاتش ادامه داد و خدیرا و ایگواین بار دیگر صاحب موقعیت های خوبی شدند اما دروازه رم برای بار دوم باز نشد. در دقیقه 58، ادین ژکو صاحب یک موقعیت خوب شد اما حضور به موقع بن عطیه، مانع از گلزنی او شد.

 

در ادامه حملات خطرناک یوونتوسی ها به چندین موقعیت خطرناک روی دروازه رم منجر شد اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی و واکنش های خوب آلیسون، مانع از گلزنی آنها شد. در دقیقه 80 رم می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه فلورنزی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

تلاش رمی ها برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 1-0 یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها