کد خبر : 1482940 | 03 دی 1396 ساعت 10:52 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

سه فصل و نیم پس از پیروزی با اسکوچیچ

فولاد- پرسپولیس؛ اسم رمز، طلسم 1109 روزه

فولادی ها که در هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده اند به دنبال این هستند تا بتوانند در خانه مقابل پرسپولیس هم موفق شوند. آنها آخرین بار 1109 روز پیش برابر سرخ پوشان پایتخت به برتری رسیده بودند.

فولاد- پرسپولیس؛ اسم رمز، طلسم 1109 روزه

به گزارش "ورزش سه" فولادی ها در حالی امروز از تیم پرسپولیس در خانه پذیرایی می کنند که در شرایط ایده آل به سر می برند و میخواهند پس از 1109 روز مجددا مقابل پرسپولیس به پیروزی برسند. آخرین برد فولادی ها به 20 آذر 1393 بر میگردد در دیداری که سوشا مکانی آن اشتباه عجیب و غریب را انجام داد و مسبب گل خوردن پرسپولیس در همان ثانیه های اول بازی لقب گرفت. هرچند محمد نوری توانست آن گل را جبران کند اما باز هم اشتباه زوج مکانی-بنگر باعث شد تا آلویز نانگ برای فولادی گلزنی کند و فولاد بتواند در رفت و برگشت پرسپولیس را شکست بدهد آنها در بازی رفت هم در هفته دوم لیگ توانسته بودند در یک مسابقه جنجالی دو بر صفر در خانه از سد پرسپولیس بگذرند. حالا از آخرین برد فولادی ها در هفته هفدهم لیگ چهاردهم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ 1109 روز می گذرد و پس از آن فولادی ها هرگز موفق به کسب پیروزی مقابل پرسپولیس نشدند و پنج مسابقه ای که در مقابل سرخها قرار گرفتند تنها یک تساوی بدست آوردند و چهار مسابقه دیگر به پرسپولیس بدون حتی زدن گل واگذار کردند. سرمربی پرسپولیسی ها در آخرین برد فولاد مقابل پرسپولیس،حمید درخشان بود.


حالا باید منتظر ماند و دید آیا آنها برای ماندن در کورس قهرمانی و امیدواری برای کسب سهمیه آسیا می توانند در خانه از سد پرسپولیس بگذرند یا این شاگردان برانکو ایوانکوویچ هستند که پس از حذف از جام حذفی به دنبال تداوم روزهای خوبشان در لیگ هستند و می خواهند نیم فصل دوم را پرقدرت استارت بزنند؟


دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران امروز از ساعت 14:30 با قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها