کد خبر : 1483176 | 04 دی 1396 ساعت 09:05 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

دوقلوهای آبی پوش؛ میگ+میگ! (عکس)

شیرین ترین برد این فصل استقلال با درخشش دو ستاره ای رقم خورد که خیلی از طرفداران روی درخشش آنها در این فصل حساب باز کرده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، برتری 4-0 مقابل صنعت نفت در حالی به روند رو به رشد استقلال در این هفته ها ادامه داد که در ثبت این نتیجه درخشش بازیکنان از جمله دو مهره تهاجمی آبی ها بیشتر از همه به چشم آمد، دو ستاره ای که حالا به عنوان دو قلوهای جدید استقلال شناخته می شوند و کابوس رقبا لقب گرفته اند.


داریوش شجاعیان به عنوان یکی از گران ترین خریدهای تابستانی استقلال بعد از نیم فصل کابوس وار در این تیم سرانجام به همان ستاره ای تبدیل شد که طرفداران انتظار داشتند. بازیکنی خلاق، باهوش و گلزن که از هر فرصتی برای ریختن زهر خود به رقیب نهایت بهره را می برد، از آن مهم تر در تدابیر تاکتیکی نیز مهره ای کارآمد نشان می دهد.


در کنار داریوش بازگشت به موقع و انصافا تاثیرگذار محسن کریمی هم مزید برعلت شد تا همکاری این دو بازیکن از آنها دوقلوهای جدیدی در استقلال بسازد که با هر حمله و یورش به دروازه آبادانی ها بوی گل را در فضای ورزشگاه آزادی بلند کنند. سرعت بالا در کنار هوش و تکنیک از این دو ستاره راه برتری استقلال را هموار کرد تا هم خیال شفر هم خیال طرفداران از ساختار تهاجمی تا حدود زیادی آسوده شود.

 

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها