کد خبر : 1483178 | 04 دی 1396 ساعت 09:59 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

آقای پاس گل، همچنان به یاد هادی گل

هافبک خلاق تیم پرسپولیس روز گذشته هم عملکرد خوبی در ترکیب تیم پرسپولیس داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، به مصاف فولاد رفت و مقابل این تیم به تساوی یک یک رسید.


تک گل پرسپولیسی ها در این بازی توسط گادوین منشا و روی ارسال دقیق محسن مسلمان به ثمر رسید. مسلمان که در هفته های اخیر دوباره نشانه های بازگشت به اوج را به نمایش گذاشته، دیروز هم توانست در 63 دقیقه حضورش در پیراهن سفید پرسپولیس، پاس تک گل تیمش را ارسال کند.

 

محسن مسلمان که یکی از مهمترین بازیکنان تیم پرسپولیس در سه سال اخیر به حساب می آید، از زمانی که هادی نوروزی بازیکن با اخلاق پرسپولیس در فصل 94-95 از دنیا رفت، بارها تاثر خود را از این اتفاق نشان داده و همیشه سعی کرده یکی از نزدیک ترین اعضای تیم به خانواده نوروزی و به خصوص هانی،  فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس باشد.

 

حالا چند وقتی می شود که عدد 24 که شماره مرحوم نوروزی بود، روی دست بازیکن خلاق پرسپولیسی ها حک شده و مهندس پرسپولیسی ها همیشه یاد و خاطره آن بازیکن را زنده نگه می دارد. بازیکنی که در مدت حضورش در پرسپولیس لقب «هادی گل» را از طرف هواداران این تیم دریافت کرده بود.

 

در بازی روز گذشته نیز که همراه با هشتمین پاس گل مسلمان در لیگ امسال بود، قاب جالب توجهی از عدد خاطره انگیز هادی گل روی دست آقای پاس گل ایران توسط عکاسان شکار شده است.


عکس: سجاد ایمانیان

 

 

 

دیدگاه‌ها