کد خبر : 1483234 | 04 دی 1396 ساعت 11:24 | 78.3K بازدید | 9 دیدگاه

گل پرسپولیس خطا بود؟(عکس)

دروازه‌بان و بازیکنان فولاد اعتقاد داشتند گل پرسپولیس مقابل این تیم خطا بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسِ دیروز نمایش متفاوتی در دو نیمه ارائه داد، طوری که در ۴۵ دقیقه ابتدایی حملات خطرناکی روی دروازه فولاد داشت؛ ولی در ادامه نمایش تدافعی ارائه کرد؛ اما با این وجود تک گلی که شاگردان برانکو برابر تیم خوزستانی به ثمر رساندند مورد اعتراض قرار گرفت.


در دقیقه ۱۴ بازی دیروز این دو تیم، ارسال محسن مسلمان از روی ضربه آزاد سمت راست زمین را گادوین منشا در حالی با ضربه سر تبدیل به گل کرد که حامد لک قصد داشت آن را دفع کند؛ اما برخورد بین مهاجم پرسپولیس و دروازه‌بان فولاد را موعود بنیادی‌فر خطا تشخیص نداد تا گل اول مسابقه در صحنه‌ای مشکوک برای صدرنشین لیگ ثبت شود.


حامد لک که به دنبال بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل پرسپولیس بود؛ ولی روی این صحنه یک گل دریافت کرد، به همراه مدافعان این تیم که به صحنه برخورد نزدیک بودند اعتقاد داشتند منشا بعد از بلند شدن روی هوا مرتکب خطا شده؛ اما داور تصمیمش را تغییر نداد و دروازه‌بان ملی‌پوش فولاد را هم با یک کارت زرد جریمه کرد که البته پورموسوی، سرمربی فولاد و بازیکنان این تیم در مصاحبه پایان مسابقه اذعان کردند گل پرسپولیس خطا بوده است.


شب گذشته سید رضا غیاثی، کارشناس داوری در برنامه شب‌های فوتبالی عنوان کرد در این صحنه برخورد بین دو بازیکن اتفاق افتاده؛ ولی منشا خطایی مرتکب نشده و بنیادی‌فر تصمیم درستی در اعلام گل داشته است.

 

عکس‌ها از: سجاد ایمانیان

 

1262157

 

1262158

 

1262159

 

1262156

دیدگاه‌ها