کد خبر : 1483406 | 05 دی 1396 ساعت 08:25 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باشگاه پائوک به جذب شجاعی

با وجود خبرهای موثق پیرامون انتقال ستاره ایرانی به باشگاه AEK اما رسانه های یونانی همچنان از جنگ چند باشگاه برای امضای قرارداد با بازیکن سابق پانیونیوس خبر می دهند.

واکنش باشگاه پائوک به جذب شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی این روزها یکی از اصلی ترین سوژه های پنجره زمستانی نقل و انتقالات در یونان قلمداد می شود، بازیکنی که بعد از پشت سر گذاشتن حواشی و تنش های مختلف در اردوی پانیونیوس از مدت ها قبل در صدر فهرست خریدهای AEK قرار گرفته بود و بسیاری از رسانه ها او را ستاره جدید مانوئل خیمنز سرمربی اسپانیایی این باشگاه مطرح شهر آتن قلمداد کردند.


در این گیر و دار برخی محافل خبری در آتن مدعی شدند علاوه بر AEK دیگر باشگاه بزرگ یونان از شهر سالونیکا نیز بدش نمی آید تا شجاعی را به خدمت بگیرد از همین رو به سراغ مدیر باشگاه پائوک رفتند تا نظر او پیرامون خریدهای زمستانی و جذب این ستاره ایرانی را جویا شوند.


کولاریدیس ماندالوس یکی از مدیران عالیرتبه باشگاه پائوک در مصاحبه ای تلویزیونی که در سایت sportdog یونان بازتاب داشت خطاب به سئوالی پیرامون جذب مسعود گفت:« نه فکر نمی کنم شانسی برای همکاری بین باشگاه پائوک و این ستاره ایرانی وجود داشته باشد چون تا آن جا که می دانیم شجاعی با باشگاهی دیگر به توافق رسیده از همین رو ترجیح می دهیم روی بازیکنان دیگری تمرکز کنیم که شانس امضای قرارداد با آنها را داشته باشیم».

دیدگاه‌ها