کد خبر : 1483503 | 05 دی 1396 ساعت 16:59 | 110.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتری‌ها به دنبال مهاجم پرسپولیس

ارزشمندترین بازیکنان لیگ هفدهم (جدول)

پس از آغاز دور برگشت رقابت های لیگ هفدهم مهاجم پرسپولیسی ها کماکان در صدر ارزشمندترین بازیکنان لیگ قرار دارد.

ارزشمندترین بازیکنان لیگ هفدهم (جدول)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود آنکه آغاز دور برگشت رقابت های لیگ هفدهم گل های فراوانی داشت ولی تغییر چندانی در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ ایجاد نکرد تا کماکان مهاجمان تیم های پرسپولیس و پدیده و ذوب آهن و هافبک صنعت نفت در صدر بهترین ها قرار داشته باشند. 


با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر همراه "ورزش سه"، باشید:

 

اول – علی علیپور؛ پرسپولیس – 12 امتیاز 

 

 

مهاجم پرسپولیسی ها در اولین دیدار این تیم در دور برگشت موفق به باز کردن دروازه حریف نشد. علیپور که در حال حاضر در صدر گلزنان لیگ قرار دارد در نیم فصل اول لیگ هفدهم موفق شد 10 بار برای سرخ پوشان گلزنی کند. علیپور که این روزها چشم به حضور در تیم ملی دارد 1 پاس گل و 1 پنالتی منجر به گل نیز برای تیمش مهیا کرد تا همچنان با 12 امتیاز در صدر ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ قرار بگیرد. 

 

 

دوم – محمد قاضی؛ پدیده مشهد – 9.5 امتیاز 

 

1261661

 

مهاجم باتجربه مشهدی ها در ادامه فصل گذشته در بازی های امسال نیز موفق شده برای تیمش بدرخشد. او که در دیدار هفته گذشته یکی از زیباترین گل های لیگ را به ثمر رساند تاکنون توانسته 9 بار برای پدیده گلزنی کند تا به عنوان یکی از مدعیان رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ نیز محسوب شود. قاضی علاوه بر گل هایی که به ثمر رسانده یک پنالتی نیز برای تیمش به دست آورده است. موقعیتی که البته برای پدیده تبدیل به گل نشد. 

 

 

دوم – مرتضی تبریزی؛ ذوب آهن اصفهان – 9.5 امتیاز 

 

1243745

 

کاپیتان ذوبی ها که در بازی های اخیر این تیم نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود موقعیت خوب خود در جدول ارزشمندترین را مدیون درخشش در چند دیدار لیگ است. او که در یکی از دیدارهای لیگ موفق شد 4 بار دروازه حریف را باز کند هم اکنون 6 گله است. تبریزی البته 2 بار نیز با پاس های خود زمینه ساز گلزنی در تیم شد. مهاجم ذوبی ها 2 پنالتی نیز به دست آورد که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد. 

 

 

 

دوم – جاسم کرار؛ صنعت نفت آبادان – 9.5 امتیاز 

 



هافبک عراقی آبادانی ها را می توان مهمترین بازیکن این تیم در لیگ هفدهم دانست. کرار هم در گلزنی و هم در گل سازی یکی از بهترین های لیگ محسوب می شود و توانسته در دیدارهای مختلفی ناجی صنعت لقب بگیرد. کرار در بازی هایی که به میدان رفته موفق شده 5 بار دروازه حریفان را باز کند. او 3 پاس گل نیز در کارنامه این فصل خود به ثبت رسانده است. ضمن اینکه دو پنالتی نیز به دست آورد که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد. 

 

 

سوم – محمد عباس زاده؛ سایپا – 9 امتیاز 

 

1246932



مهاجم نارنجی پوشان باز هم پس از درخشش در لیگ یک به علی دایی رسید تا در تیم تحت هدایت وی بدرخشد. عباس زاده با به ثمر رساندن 5 گل توانست خود را وارد جدول گلزنان لیگ کند. او 2 بار نیز با پاس های به موقع خود برای سایر بازیکنان تیم گلسازی کرد. عباس زاده 2 پنالتی نیز برای تیمش به دست آورد که هر دوی آنها تبدیل به گل شد. 

 

 

سوم – محمد نزهتی؛ سپیدرود رشت – 9 امتیاز 

 

1196702

 


سپیدرودی ها دراولین دوره حضور خود در لیگ برتر توانستند خط حمله خطرناکی را به بازی بفرستند. زوج محمد نزهتی و حسین ابراهیمی قسمت اعظمی از بار هجومی این تیم گیلانی را به دوش می کشند. نزهتی که یکی از بازیکنان باتجربه و مهم سپیدرودی ها محسوب می شود در دیدارهایی که به میدان رفته موفق شده 5 بار برای سرخ پوشان گلزنی کند. او 1 پاس گل نیز در کارنامه خود دارد ضمن اینکه 3 پنالتی نیز به دست آورده که 3 گل برای گیلک ها به همراه داشته است. 

 

 

مورد ویژه – محسن کریمی؛ استقلال

 

 


بدون تردید ویژه ترین نامی که از بازی های هفته شانزدهم در ذهن می ماند نام محسن کریمی از تیم استقلال است. هافبک – مهاجم آبی ها که در نیم فصل اخیر در لیست این تیم جایی نداشت پس از بازگشت موفق شد کاری کند کارستان. او پس از ماه ها در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت و موفق شد هت تریک کند. محسن کریمی در بازی برابر صنعت نفت آبادان با 3 گلی که وارد دروازه حریف کرد خط و نشانی برای گلزنان برتر لیگ کشید. 

 

 

 

1262347

1262348

1262346

1262345

 

شرح جدول:


بازیکنان به ازای هر گل و پاس گل، یک امتیاز مثبت به دست می آورند. کسب پنالتی نیز در صورت گل شدن یک امتیاز و در صورت از دست رفتن نیم امتیاز مثبت برای بازیکنان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها