کد خبر : 1483533 | 05 دی 1396 ساعت 17:58 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

همان هند در ال‌کلاسیکو هم اتفاق افتاد

قلی‌زاده: آن پنالتی اصلا درست نبود

ستاره سایپا کماکان معتقد است برخورد توپ با دست او در دیدار اخیر پنالتی نبود.

قلی‌زاده: آن پنالتی اصلا درست نبود

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی زاده که در دیدار اخیر نارنجی پوشان برابر سپاهان در ترکیب اصلی به میدان رفت معتقد است پنالتی گرفته شده برای زردپوشان که با برخورد توپ به دست او پدید آمد، درست نبود. او در این باره گفت: فکر نمی کنم آن پنالتی درست بوده باشد. جالب است شب بعد دو پنالتی مشابه خطای هند من در بازی ال‌کلاسیکو انجام شد که شاید آن صحنه حتی از هند من هم بدتر بوده باشد؛ اما داور بازی پنالتی اعلام نکرد.


او ادامه داد: در آن صحنه من اصلا توپ را ندیدم و توپ به پشت دستم برخورد کرد و به همین دلیل بود که همه تیم از اعلام پنالتی عصبانی شدند.


وی درباره درخشش خود در نیم فصل اول لیگ گفت: خدا را شکر که توانستم در چشم باشم و در نیم فصل اول بازی های لیگ حتی به تیم ملی نیز دعوت شدم. امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانم بهتر از این باشم در بین نفرات حاضر در اردوهای تیم ملی باشم.


او در این باره ادامه داد: بهرحال بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس به دلیل پرطرفدار بودن در اغلب نظرسنجی ها در رده های اول قرار دارند و در این میان بازیکنانی مانند من باید با تلاش مضاعف، خود را به سطح رقابتی برسانند.


قلی زاده درباره دیدار پیش روی سایپایی ها گفت: اگر بگذارند و مشکلاتی که در بازی با سپاهان با آن روبه‌رو بودیم پیش نیاید برای برد به آبادان می‌رویم. امیدوارم دوباره استارت بزنیم و بتوانیم نتیجه‌گیری خوبمان را تکرار کنیم. ما فقط به آبادان می‌رویم تا ببریم. البته باید بگویم من هواداران صنعت را خیلی دوست دارم؛ آنها با تشویق‌های مشهورشان باعث خاص شدنش در فوتبال شده‌اند.

دیدگاه‌ها