کد خبر : 1483591 | 06 دی 1396 ساعت 08:13 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از توافق با سران پانیونیوس

حاج صفی در یک قدمی المپیاکوس(عکس)

بعد از دو هفته مذاکره فشرده به نظر می رسد توافقات نهایی میان سران دو باشگاه شهر آتن برای کوچ دومین ستاره ایرانی به المپیاکوس فراهم شده باشد.

حاج صفی در یک قدمی المپیاکوس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی ستاره چپ پای فوتبال ایران تنها نیم فصل بعد از پوشیدن پیراهن پانیونیوس و درخشش در سوپرلیگ یونان توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ این کشور را به خود جلب کرد تا این بار برخلاف اولین تجربه حضور در اروپا که فرجام خوشی نداشت، در انتظار پوشیدن پیراهن یکی از بزرگ ترین باشگاه های یونان باشد.


مدافع ملی پوش اصفهانی که برای گذراندن تعطیلات به زادگاه خود سفر کرده، بنا به اذعان رسانه های امروز آتن فاصله چندانی با پوشیدن پیراهن المپیاکوس و قرار گرفتن در کنار کریم انصاری فرد ندارد؛ چون گفته می شود سران قهرمان یونان با همتایان خود در پانیونیوس به توافق همه جانبه بر سر خرید این مدافع چپ پا رسیدند تا گوی رقابت از سایر مشتریان احسان را بربایند.


بنا به اذعان روزنامه های منتسب به باشگاه المپیاکوس که با انتشار تصویر حاج صفی روی جلد خود از این بازیکن به عنوان نخستین خرید زمستانی این باشگاه نام بردند، سران المپیاکوس با ارائه پیشنهادی 600 هزار یورویی موفق به جلب نظر مساعد سران پانیونیوس برای انتقال احسان به جمع سفید و قرمزپوشان شهر آتن شدند تا در نیم فصل دوم باز هم شاهد حضور یک تیم مدعی و صدرنشین با بهره بردن از دو ستاره ایرانی باشیم.


در نیم فصل نخست پانیونیوس با شجاعی و حاج صفی توجه همه ایرانی ها را به خود جلب کرد حالا اما این اتفاق در اردوی المپیاکوس و با زوج انصاری فرد – حاج صفی رقم خواهد خورد تا رقابت آنها با شجاعی در AEK نیز در راه قهرمانی این فصل جالب توجه باشد.

 

1262448

 

 

دیدگاه‌ها