کد خبر : 1483710 | 06 دی 1396 ساعت 16:12 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

تماس مدیران میلان با مانچینی؛

آبی قهرمان قرمزپوش می شود ؟

مدیران میلان درصدد هستند تا شرایط حضور روبرتو مانچینی سرمربی فعلی زنیت سن پترزبورگ را در تیمشان فراهم کنند.

آبی قهرمان قرمزپوش می شود ؟

به گزارش "ورزش سه"، میلانی ها از سال 2011 که همراه با الگری سرمربی فعلی یوونتوس قهرمان اسکودتو شدند، روز به روز از دوران اوج خود فاصله گرفته اند و در این بین مربیان مختلفی هدایت این تیم را برعهده گرفتند؛ ولی در رساندن این تیم به جایگاه اصلی اش ناکام ماندند.


پس از اینکه مربیانی نظیر لئوناردو، سیدورف، اینزاگی و میهایلوویچ نتوانستند میلان را به جایگاهی که مدنظر هواداران این تیم است برسانند، در فصل جاری مونتلا این مسئولیت را پذیرفت که او هم در میانه راه به دلیل نتایج ضعیف از کار کنار گذاشته شد، تا نوبت به یکی دیگر از قدیمی های این باشگاه یعنی گنارو گتوسو برسد؛ مربی ای که پس از قبول هدایت این تیم در 5 دیداری که هدایت میلان را برعهده داشته سه باخت، یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده و در حال حاضر روسونری با کسب 24 امتیاز از 18 مسابقه در رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ ایتالیا قرار گرفته و امشب در صورت شکست مقابل تیم همشهری از جام حذفی هم کنار خواهد رفت.
ادامه نتایج ضعیف میلان علیرغم اینکه تنها چند هفته از انتخاب گتوسو می گذرد، سبب شده تا مدیران میلان به دنبال بازگرداندن مانچینی از فوتبال روسیه و جایگزینی او با هافبک مقتدر سال های اخیر روسونری و مربی متزلزل فعلی تیم باشند.


مانچینی که در حال حاضر سرمربیگری زنیت روسیه را برعهده دارد، تیمش در پایان هفته بیستم فوتبال روسیه با کسب 37 امتیاز و 8 امتیاز اختلاف با تیم لوکوموتیو مسکو رتبه دوم را در اختیار دارد و طبق قراردادی که با این تیم روسی منعقد کرده تا سال 2020 به زنیت متعهد است.


با این حال ماسیمو میرابلی و مارکو فاسونه که از مدیران میلان به شمار می روند و پیش تر در باشگاه اینتر همکاری داشتند، در تماسی تلفنی با روبرتو مانچینی و با استفاده از روابط دوستانه قبلی در باشگاه اینتر، خواهان سپردن سکان هدایت قرمزپوشان شهر میلان به این مربی در شرایطی شده اند که بسیاری از افتخارات مربیگری این چهره طی دوران حضورش در تیم رقیب رقم خورده است.


مانچینی اولین عنوان قهرمانی خود را همراه با لاتزیو در جام حذفی ایتالیا در سال 2004 کسب کرد و پس از حضور در اینتر موفق شد سه سال پیاپی (2006 تا 2008) عنوان قهرمانی اسکودتو را برای نراتزوری رقم بزند. البته پس از ناکامی مانچینی در لیگ قهرمانان اروپا، ماسیمو موراتی مورینیو را جایگزین او کرد و مانچینی به فوتبال انگلیس رفت و موفق شد همراه با منچستر سیتی در سال 2012 به یک قهرمانی دراماتیک دست یابد. قهرمانی در اف ای کاپ در سال 2011 و همینطور قهرمانی در جام خیریه انگلیس در سال 2012 از افتخارات این مربی ایتالیایی به شمار می روند.


مانچینی که در فوتبال ترکیه و بازگشت به اینتر در مجموع کارنامه موفقی ثبت نکرد، حالا مورد توجه مدیران باشگاه میلان قرار گرفته و باید ببینیم با توجه به قرارداد بلند مدت خود با این باشگاه روسی در نهایت چه تصمیمی در مورد آینده خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها