کد خبر : 1483732 | 06 دی 1396 ساعت 18:20 | 110.5M بازدید | 0 دیدگاه

کارواخال:

نه رئال قافیه را باخته و نه بارسا قهرمان شده است

بسیاری پس از شکست خانگی رئال از بارسا، کار قهرمانی آبی و اناری ها را تمام شده می دانند.

نه رئال قافیه را باخته و نه بارسا قهرمان شده است

به گزارش "ورزش سه"، رئال در شرایطی پای به ال کلاسیکو گذاشت که با یک بازی کمتر، یازده امتیاز از بارسا عقب بود.

پیروزی در این بازی می توانست فاصله را به 8 کاهش داده و در صورت برتری کهکشانی ها در بازی عقب افتاده، اختلاف رئال و بارسا به 5 نیز برسد؛ اما در عوض تیم زیدان با سه گل در برنابئو شکست خورد تا فاصله امتیازی اکنون به 14 برسد.

 

 

1261754

 

 

دنی کارواخال، دفاع راست رئال که از ضعیف ترین های رئال در ال کلاسیکو بود و در نیمه دوم اخراج هم شد، در مورد ال کلاسیکو گفت:« 2017 سال فوق العاده ای برای ما بود. 5 جام کسب کردیم و دوست داشتیم سال را به بهترین شکل ممکن و با پیروزی برابر بارسا به اتمام برسانیم؛ ولی همه چیز به شکل عجیبی پیش رفت. پس از بازی به سختی توانستم بخوابم و تک تک دقایق بازی در ذهنم بود؛ولی فردای بازی سعی کردم کمتر به ال کلاسیکو فکر کنم.

 

در هر صورت فوتبال همین است و همیشه به شما فرصت جبران می دهد. فکر می کنم این تعطیلات فرصت مناسبی برای ماست تا کمی بیشتر تعمق کرده و با انرژی بیشتر پای به ادامه بازی ها بگذاریم.

من هم مثل زیدان اعتقاد دارم که نه کار ما تمام شده است و نه قهرمانی بارسا قطعی. 14 امتیاز البته که فاصله زیادی است؛ ولی هیچ تیمی در ماه دسامبر قهرمان نشده است. ما می توانیم بازی های باقیمانده را ببریم و امیدوار باشیم که بارسا امتیاز از دست بدهد. شاید هم در انتهای فصل بتوانیم جام را بالای سر ببریم.»

 

 

دیدگاه‌ها